Pagina's

08 augustus 2015

Tien struggles die alleen meisjes begrijpen

Hoi!

Ik denk dat het grootste gedeelte van mijn lezers meisjes zijn en - zoals jullie vast wel zullen weten - als meisje heb je aardig wat struggles in je leven. Vandaag deel ik er tien met jullie waarvan je er hoogstwaarschijnlijk wel een paar meegemaakt zal hebben.

1. Waterproof mascara opdoen omdat je gaat zwemmen... en het er 's avonds voor geen meter af kunnen halen.
Je kunt schrobben wat je wil maar het er honderd procent af halen, dat lukt meestal niet. Een lekker geïrriteerd oog krijg je er ook van. Heerlijk.

2. Zitten/fietsen met een jurkje of rokje aan. 
Wat hou ik van jurkjes maar wat zijn ze soms ook vreselijk irritant. Ik kan nooit op een normale manier gaan zitten met een jurkje of rokje aan en moet constant in de gaten houden of er niks te zien valt. Fietsen is af en toe nog erger; één windvlaag en je onderbroek is voor iedereen zichtbaar. Great.

3. Met een bikini aan het water in duiken.
Want we weten allemaal vast wel dat je bikini nooit zo goed op zijn plek blijft zitten als je had gehoopt.

4. Je been per ongeluk open halen tijdens het scheren.
Vooral als je het eerst niet door hebt en dan body lotion in het wondje smeert.. God, that hurts.

5. Gevraagd worden of het 'die tijd van de maand' is als je chagrijnig bent.
Like, shut up.

6. Hoe je haar er uit ziet als je het uit de staart of knot haalt die je de hele dag hebt gedragen.
Reken er maar niet op dat je je haar die dag nog los kan dragen tenzij je met een vogelnest rond wil lopen.

7. 'Waarom neem je je tas mee naar de wc?'
Dat awkward moment als een mannelijke leraar je dit vraagt.

8. Al je elastiekjes knappen doordat je haar te dik is en uiteindelijk heb je er geen meer over.
Ik moet iedere twee maanden wel weer nieuwe, dikke elastiekjes inslaan omdat ze áltijd knappen. Echt, altijd.

9. Uren nadenken over welke kleur je op je nagels zal doen.

10.  Een halfuur moeten wachten om naar de wc te gaan terwijl er bij de jongenswc totaal geen rij staat.
Herkenbaar, right?

Dit waren tien van de struggles die wij als meisjes hebben. Ken je nog een struggle die je aan dit lijstje kan toevoegen? Let me know!

Liefs,
Veerle

1 opmerking: