Pagina's

14 augustus 2015

Oude foto's terugkijken

Een tijdje geleden heb ik al een post geschreven waar ik terugkeek naar mijn oude facebookposts . Nu leek het me wel leuk om een paar oude foto's terug te kijken. samen met jullie. Let's start. En don't judge me.

2004
Eén van de enige schattige foto's die je in dit artikel zult zien - wees gewaarschuwd, haha. Ik ben hier drie jaartjes oud en heb mijn jongste zusje, Lieve op mijn schoot die nog niet zo lang geboren was. Die wallen onder mijn ogen maken het wel helemaal af.

2007
Deze foto is ook nog niet zo heel erg. Ik sta helemaal links en draag een prachtige witte legging onder mijn spijkerrokje met net zulke mooie laarzen. Zou ik zo weer dragen - not. Al met al is dit wel een beetje een leuke foto met mijn zusjes.

ZOMER 2010
 Wat een geweldige kledingkeuze! Een wit shirt met lange mouwen onder een shirt met korte mouwen kan nooit verkeerd gaan. Fabulous. Als je mijn tanden ziet, kun je ook vast wel begrijpen waarom ik een beugel moest. Om nog maar niet over dat zwervershaar te beginnen.

OKTOBER 2010
 Natuurlijk nog zo'n goede kledingkeuze, een witte legging onder een rokje en het witte shirt met lange mouwen kon ook weer niet ontbreken! Deze foto is misschien een heel klein, mini-beetje cute door mijn zusjes.


2011
..... Hier heb ik gewoon geen woorden voor. Mijn haar, mijn tanden, mijn schoenen. Puberty did its job. Wat kan je in vier jaar toch veranderen..

2011

Wat ben ik blij dat ik een beugel heb gehad. Laten we het maar helemaal niet over het shirt en vest hebben want god, wat schaam ik me daarvoor. Ik kan niet geloven dat ik dat soort dingen vroeger mooi vond. Gelukkig hebben we allemaal zo'n tijd gehad. Toch?

Meer dan dit heb ik helaas niet zo gauw kunnen vinden. Al die foto's heb ik verwijderd zodat ik die schaamte ook niet meer zou hoeven te voelen. Laten we zeggen dat ik erg blij ben met de veranderingen die ik ben ondergaan in de puberteit.




1 opmerking:

  1. Hahah, ik vind het ook altijd zo grappig en schaamtelijk om de kleren te zien die ik vroeger o zo mooi vond! Ik vind alle foto's nog best meevallen, zeker die tweede foto is heel cute!

    BeantwoordenVerwijderen