Pagina's

20 augustus 2015

Morning Routine ♥

Hey!

Vandaag heb ik een morning routine voor jullie. Nu school weer begonnen is, moet ik hem natuurlijk wat aanpassen aan de tijd die ik 's ochtends heb. Enjoy!

Ik sta altijd rond half zeven op door het heerlijke geluid van mijn wekker. Love it. Na even op social media gekeken te hebben, stap ik de douche in. In de douche gebruik ik standaard een body wash van Fa (ééntje met grapefruit-geur, zó lekker!) en een foam cleanser van Neutral. Mijn haren was ik niet iedere dag aangezien dat echt heel slecht is om te doen. Nu was ik het twee keer per week en mijn haar is er helemaal gewend aan geraakt. Vies is het echt niet en wel is het veel sneller en beter. Win-win situatie.


Als ik de douche uit kom, gebruik ik een deodorant van Sanex die speciaal gemaakt is voor de gevoelige huid, borstel ik mijn haar, wring ik het haar uit, doe ik daar mousse in en wikkel ik het vervolgens in een handdoek. Vanzelfsprekend kleed ik me ook aan.
Op mijn kamer ga ik verder met mijn skincare. Ik gebruik een tonic van Nivea die de vochtbalans van de huid herstelt en er voor zorgt dat mijn moisturizer beter de huid in zinkt. De moisturizer die ik gebruik is de Neutral Face Cream. Deze combinatie van producten heeft mijn huid de laatste weken een stuk verbeterd!



Dan is het tijd voor de make-up - mijn favoriete gedeelte van mijn morning routine. Meestal heb ik niet genoeg tijd om met de ooglooks aan de gang te gaan maar er zijn wel een aantal producten die ik iedere dag gebruik. Als eerst teken ik mijn wenkbrauwen wat in met mijn Essence Hello Autumn Eyebrow Set en ik gebruik mijn doorzichtige Babylips van Maybelline als wenkbrauwgel/wax. Werkt heel goed!
Ik krul mijn wimpers met mijn wimperkruller van de HEMA en gebruik vervolgens de Maybelline Lash Sensational - mijn all-time favorite mascara. Echt geweldig! Om mijn wallen toch net iets minder op te laten vallen gebruik ik een Light Reflecting concealer van Catrice in een lichtere kleur dan mijn huidskleur. Het laatste product wat ik iedere dag gebruik is een poeder van Essence zodat mijn concealer goed blijft zitten. Als ik nog tijd heb voor bronzer, breng ik dat ook nog graag even aan.
Na mijn make-up haal ik mijn haar uit de handdoek en laat ik het aan de lucht drogen.

Eten is de volgende stap in mijn ochtendroutine. Ik houd van muesli, crackers of beschuiten 's ochtends. Meer krijg ik echt niet weg omdat het nog relatief vroeg is. Uiteindelijk poets ik mijn tanden, pak ik mijn tas in, trek ik mijn schoenen aan en ben ik klaar om te gaan.

Liefs,
Veerle

btw, het kan zomaar dat ik toch nog iets vergeten ben. let me know als er echt iets groots ontbreekt, haha.

1 opmerking:

  1. Ik probeer mijn haar nu ook twee keer per week te wassen, maar bij blonde haren valt het helaas iets sneller op als het vettig is! Al raakt mijn haar er stilaan wel gewoon aan. Leuk artikel! :)

    BeantwoordenVerwijderen