Pagina's

05 augustus 2015

Catrice Re-Touch Light Reflecting Concealer

Tot ik deze concealer kocht, gebruikte ik het eigenlijk nooit. Heel erge wallen had ik geen last van en de roodheid die ik had was ook niet iets wat ik per se wilde bedekken. Ik stond laatst echter voor het Catrice-schap en besloot deze concealer mee te nemen omdat hij er chic uitzag en ik nog wel een fijne concealer kon gebruiken. Het product stond al in mijn favorieten van juli, dus een tegenvaller is het zeker niet.


De concealer zit in een simpele, mooie verpakking. Als je de dop eraf haalt, komt er een stevig kwastje tevoorschijn. Door een aantal keer aan de onderkant van de concealer te draaien, komt er concealer omhoog naar het kwastje en is het klaar voor gebruik.


Ik gebruik de kleur 010 Ivory - totaal niet mijn kleur maar ik gebruik hem dan ook om te highlighten. Het product is romig, aan de dikke kant waardoor je echt niet veel nodig hebt en het blendt makkelijk in de huid. Nadat ik de concealer heb aangebracht, gebruik ik mijn vingers om het te blenden en dat werkt prima.
Zoals ik al zei, heb ik een lichtere kleur genomen om te highlighten en ik gebruik de concealer soms dus ook op mijn kin, neus en voorhoofd.


De concealer gaat niet snel in de lijntjes zitten, al poeder ik hem voor de zekerheid toch altijd af. Deze Catrice-concealer heeft niet de beste dekking maar het is een fijn product om dagelijks te gebruiken. Voor de prijs (€3,99) zou ik hem zeker niet laten liggen.

Liefs,
Veerle

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen