Pagina's

03 augustus 2015

Before I die... #8

O. My. God. Guys, het is alweer de achtste maand van het jaar. Hoe dan?! Mijn tijdsbesef werkt echt niet honderd procent want ik heb geen idee hoe de tijd zo snel voorbij kan gaan. Misschien komt het gewoon omdat ik zoveel plezier heb al deze maanden maar dan nog.. Pfoe. Over een paar maandjes is het alweer 2016. Weird, right? Maar goed, daar gaat deze post niet over. Ik laat weer vijf dingen zien die ik wil doen voordat ik doodga.

 
Ik vind reizen geweldig en alleen tijd doorbrengen is ook iets wat ik maar al te graag doe. Misschien klinkt het raar maar ik kan mezelf best goed vermaken. Lezen, muziek luisteren, sporten, naar buiten gaan, nieuwe café's ontdekken, er zijn zoveel leuke dingen die je alleen (of met anderen) kunt doen. Ik wil heel graag een jaar of iets korter alleen gaan reizen om mezelf te ontdekken en eens wat anders te doen, niet afhankelijk te zijn. 

 
Het lijkt me zó gaaf om je eigen huis te mogen ontwerpen. Met wat hulp van anderen natuurlijk want helemaal alleen gaat het net iets te lang duren, denk ik. Ik vind moderne, strakke huizen prachtig. Je ziet ze niet zo heel veel maar die wit met donkergrijze huizen, prachtig. Een plat dak, strakke inrichting met wat kleurrijke decoraties hier en daar. Perfect.








Ik ben de vorige keer toen ik in London was (is echt al tienduizend jaar geleden) niet in de London Eye geweest en ik heb wel heel erg hoogtevrees maar I don't care. De top van de Eiffeltoren heb ik ook zonder zweethandjes behaald dus dit moet ook wel lukken. Mijn hoogtevrees wordt steeds minder en daar ben ik heel blij mee. Nu is mijn motto just do it, je ziet wel wat er gebeurt. Live life, take some risks and enjoy. :)


Dit moet en zal ik een keer doen. Het lijkt me zo gaaf! Lekker over het water scheuren, scherpe bochten maken. Het liefst bij zo'n prachtig eiland zoals op de foto, natuurlijk, maar we kunnen niet alles hebben.


Wat lijkt dit me eng. Echt, echt, echt heel eng. Waarschijnlijk duurt het ook twintig jaar voordat ik mezelf overhaal om het te doen maar het lijkt me ook heel gaaf. De kans dat het misgaat is er zeker maar die kans is er altijd, of je nou in de auto zit of in het vliegtuig - ik snap dat het net wat anders is maar is het leven niet ongelofelijk saai als je nooit risico's neemt?

Wat staat er op jouw bucketlist?

Liefs,
Veerle

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen