Pagina's

11 augustus 2015

25 levensvragen

Waarschijnlijk heb je deze vragen al wel een keer langs zien komen. Vijfentwintig levensvragen. Dat klinkt heel diep en serieus, maar stiekem valt het best wel mee. Ik kan er echt van genieten om tags in te vullen en ze te lezen dus hierbij mijn antwoorden op deze vijfentwintig vragen.

HOE ZIET DE HOMESCREEN VAN JE TELEFOON ERUIT?
' 
Mijn homescreen is wit met een donkergrijze/zwarte quote erop. Ik vind vriendelijkheid altijd belangrijk omdat je niet weet op welke manier jouw woorden iemand anders kunnen beïnvloeden. Met deze homescreen word ik eraan herinnerd dat ik mensen altijd goed moet behandelen, ook al zijn ze onaardig tegen mij. 

JE LOOPT EEN KROEG IN. WAT BESTEL JE?
Een biertje, natuurlijk! Haha nee, ik bestel vaak cola, icetea of simpel spa blauw. Dat is meestal wel in een restaurant of café en niet in een kroeg want dat is niet echt de place to be als je veertien jaar bent.

WELK WOORD GEBRUIK JE EIGENLIJK ECHT TE VAAK?
Same. Ik zeg dat continu. Verder gebruik ik 'echt' en 'heel erg' te vaak als bijvoeglijke naamwoorden. 

WAT IS JE FAVORIETE FILM?
Pfoe.. Ik heb wel één film die ik al twintigduizend keer gekeken heb en dat is Mean Girls. Gaat nooit vervelen. Als je hem nog niet gekeken hebt, weet ik niet wat je met je leven aan het doen bent. Hij is echt leuk - kijk, zeg ik alweer echt. I don't know maar het is het perfecte woord om dingen mee te omschrijven... 

WAT IS JE GUILTY PLEASURE - OP HET GEBIED VAN TV?
Ik kijk niet zo vaak meer naar de televisie maar toen ik dat wel deed, vond ik bijna iedere show op TLC leuk. Say Yes To The Dress, Snog, Marry, Avoid, L.A. Ink en noem zo maar op. Ik hoef helemaal geen tatoeage maar het is heel gaaf om te zien hoe ze met inkt een kunstwerk op iemand zijn lichaam maken.

WAT IS HET LAATSTE LIEDJE DAT JE GELUISTERD HEBT?
Een cover van Macy Kate. Ze zong het nummer Good For You van Selena Gomez.


NAAR WIE WAS JE LAATSTE APPJE?
Naar een groepschat;  'geen idee'. Zie je maar weer eens wat voor nuttige gesprekken ik heb. Not.

WAT WAS JE EERSTE E-MAILADRES?
Moet dat nou echt...? Mijn eerste was volgens mij veerlejelskie@hotmail.nl. Heel cheesy maar mijn lievelingspony op dat moment heette Jelsky (ja, ik heb het in mijn e-mailadres verkeerd gespeld) en Veerle is gewoon mijn eigen naam. 

WAAR KUN JE JE ENORM AAN IRRITEREN?
Mensen die ergens heel lang over doen en/of niet eens de moeite doen om tempo te maken. Ik ben heel ongeduldig en vind het irritant als ik lang moet wachten doordat iemand anders aan het treuzelen is. Ik denk dat ik wel een heel boek zou kunnen schrijven met dingen die me irriteren maar dit is er één van.

WAT IS JE MEEST AWKWARD MOMENT OOIT?
Mijn leven bestaat uit ongemakkelijke momenten. Ik kan er nu even geen bedenken maar geloof me, ik heb er genoeg meegemaakt.

WAT IS JE FAVORIETE DAG VAN HET JAAR?
Oud en Nieuw vind ik heel leuk. Het nieuwe jaar voelt voor mij altijd als een nieuwe start en ik weet dat je iedere dag een nieuwe start kan maken, als je dat zou willen, maar dat is toch net iets anders. 

WAT IS JE FAVORIETE EMOJI?
Deze, obviously.
 

KATTEN OF HONDEN?
Over het algemeen honden. Ik ben meer een hondenpersoon maar vind het ook heerlijk om een kat te aaien. Bij mij in de straat woont een enorm lieve kat die je zelfs op haar buikje kan aaien zonder dat ze je slaat of whatsoever.

UTRECHT OF AMSTERDAM?
Ik ken Utrecht niet heel goed maar denk dat ik sowieso wel voor Amsterdam ga. De drukte, alle winkels, het spreekt me allemaal aan. Ik houd van grote steden.

KOFFIE OF THEE?
Depends. Een kopje koffie heb ik nodig om even wakker te worden maar thee vind ik 's avond altijd heel lekker. Als ik er echt nog maar één mocht houden zou dat denk ik thee moeten zijn omdat je daarbij nog wat meer kunt afwisselen met de smaakjes. 

SERIE OF FILM?
Serie! Zoals ik al zei, kijk ik bijna geen films meer. Ik ben een paar dagen geleden begonnen met Prison Break en ben helemaal verslaafd. Dat is echt één van de beste series die ik ooit gekeken heb.
ENGELAND OF AMERIKA?
Ik ben nog nooit in Amerika geweest maar hoef niet eens na te denken als ik deze vraag zie; Amerika. In Amerika zijn zoveel verschillende landschappen en culturen. Er valt van alles te zien en ik denk dat je daar altijd nog wel wat te ontdekken hebt. Alles is daar enorm groot en dat is ook wel iets voor mij. Engeland vind ik ook leuk maar het is niets voor mij om daar te wonen. Denk ik.
VLEES OF VIS?
Bah. Geen van beiden. Ik ben al jaren vegetariër en wil dat zeker niet veranderen.

DRANK OF DRUGS?
Ik ben veertien.... En ook al was ik ouder, ik zou geen van beiden per se hoeven. Een glaasje alcohol zo nu en dan is niets mis mee maar drugs hoef ik echt niet uit te proberen.

SPICE GIRLS OF BACKSTREET BOYS?
Volgens mij ben ik daar net te laat voor geboren. Ik zou het niet weten omdat ik van allebei niet echt veel af weet. Oeps.
SESAMSTRAAT OF VILLA ACHTERWERK?
Sesamstraat, denk ik. Ik kan me niet herinneren dat ik Villa Achterwerk vaak keek.
BERT OF ERNIE?
Geen idee. Ik weet niet of ik dat ooit heel erg gekeken heb en weet niet eens meer wie wie is. 
BUURMAN OF BUURMAN?
Dat vind ik zo'n saai tv-programma. Ik begrijp echt niet wat mensen daar leuk aan vinden dus allebei niet.
MEEST RANDOM FEITJE OVER JEZELF?
Ik vind tenen echt smerig en kan er niet tegen als de tenen van iemand anders dichtbij mijn lichaam komen. Houd ze lekker bij je.

Dit waren de vijfentwintig levensvragen alweer! Wat is een random feitje over jou?

Liefs,
Veerle

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen