Pagina's

19 juli 2015

Would You Rather: Summer Edition

Hoi!

Vandaag ga ik twintig 'Would You Rather'-vragen beantwoorden die ieder in het teken staan van de zomer en vakantie.

Zou je liever...
- een bikini dragen op de laatste dag school of een grote parasol geopend ronddragen op de laatste dag school?
Ik zou dan toch liever die parasol ronddragen. Misschien ziet het er wel raar uit om met die parasol rond te lopen maar de reacties die je in je bikini krijgt zijn denk ik nog erger. In een bikini naar school is echt een no-go.

- een melding over een leraar uitgeven in het schooltijdschrift waarin wordt geschreven over hun manier van lesgeven of zelf een melding over een leraar indienen?
Allebei niet, eigenlijk. Ik hou er niet zo van om mensen voor de gek te zetten. Er zijn zeker wel leraren die ik niet mag maar geen leraren waaraan ik zo een hekel heb dat ik ze op deze manier voor gek zou zetten.

- één week op vakantie gaan naar een gekozen bestemming of een maand lang op vakantie gaan binnen 200km van je huis?
Ik zou sowieso voor die ene week gaan. In een week kun je al best veel doen. Natuurlijk kun je niet heel Amerika rondreizen of zoiets maar er zijn genoeg dingen die je wel kunt doen in die tijd. Ik zou liever een week naar een plek gaan waar ik normaal niet kom dan een maand naar een plaats dichtbij.


- de zomer doorbrengen met reizen en kamperen met je familie of op een zomerkamp gaan met leuke activiteiten?
Ik ben echt geen type voor zomerkampen. Vroeger ben ik een keer op een hoogbegaafdenkamp geweest en het was verschrikkelijk. Ten eerste waren de andere kinderen echt niet sociaal, ten tweede werd het eten op een tafel gesmeten en de saus ernaast gegooid en ten derde hingen er allemaal spinnen aan het bed waar ik moest slapen. Ik heb echt trauma's aan dat kamp dus ik hoef het zeker niet nog een keer.


- naar het strand gaan en je handdoek vergeten of naar het strand gaan en je zonnebrand vergeten?
Mijn zonnebrand. Ik kan al tegen bijna geen enkele zonnebrand. Laatst had ik op een warme dag me weer helemaal ingesmeerd met zonnebrand maar ik kan er echt niet tegen. Bultjes overal en enorme jeuk. 

- gestoken worden door drie bijen of je heel erg verbranden?
Verbranden. Stel je voor dat je in je keel gestoken wordt door één van die bijen, je krijgt een allergische reactie en je hele keel zwelt op. Nou, dat kan je niet navertellen.

- naar Disneyland gaan voor een week terwijl het iedere dag regent of thuisblijven met prachtig weer?
Ik zou toch gewoon voor Disneyland gaan. Je bent niet van suiker, die regen overleef je heus wel. Zoiets doe je niet iedere maand.

- een maand lang een limonadekraampje hebben om extra geld te verdienen of een week lang tuinwerk doen om extra geld te verdienen?
Ik denk dat ik liever een limonadekraampje zou hebben. Tuinwerk is niet echt iets voor mij, ik ben zeker geen persoon met groene vingers of iemand die dat helemaal leuk vindt. Een kraampje lijkt me nog wel grappig.

- zoveel bollen ijs eten als je maar wil deze zomer maar alleen met vanillesmaak of drie bollen ijs eten deze zomer waarvan je zelf de smaak mag kiezen?
Ik hou wel van vanilleijs. Lekker simpel. Ik ben echt een ijsmonster en maar drie keer ijs eten in de hele zomer kan ik echt niet aan.

- een lange wandeling maken in het bos zonder sokken en schoenen aan of een dag doorbrengen op het strand met een dikke winterjas aan?
Toch maar met mijn winterjas het strand op. Je kunt altijd afkoelen door het water in te gaan. Het kan zelfs dat het helemaal geen mooi weer is; dat staat nergens in de vraag.

- alleen maar hotdogs, patat, watermeloen en ijsjes eten de hele zomer of alles eten wat je maar wil behalve hotdogs, patat, watermeloen en ijsjes?
Alles behalve hotdogs, patat, watermeloen en ijsjes. Hotdogs eet ik sowieso al niet en je hebt dan totaal geen afwisseling in je eten. Ik vraag me af of er iemand is die de hele zomer op hotdogs, patat, watermeloen en ijsjes zou willen leven. Vast wel.

- een baan hebben als lifeguard op het strand of een baan hebben op de kermis?
Op de kermis. Wat nou als je als lifeguard niet ziet dat iemand verdrinkt? God, dan voel je je schuldig. Ik zou lekker makkelijk op de kermis werken.

- een gloednieuwe fiets krijgen of iedere dag van de zomer een nieuwe set kleren krijgen?
Sowieso iedere dag een nieuwe set kleren. Als mijn fiets het doet, vind ik het prima. Ik heb nu wel een fijne en mooie fiets maar hoe mijn fiets eruit ziet maakt me niet echt veel uit. Iedere dag een nieuwe set kleren is vet chill. Doe mij dat maar.

- in een parade lopen op Indepence Day of een feest organiseren op Indepence Day?
In de parade lopen. Ik ben niet zo van de feestjes. Af en toe zijn ze wel leuk maar zo'n groot feest levert enorm veel stress op, denk ik.

- een geweldige zomer hebben maar je er niks van kunnen herinneren of een normale zomer hebben en je er alles van kunnen herinneren?
Ik zou dan toch voor de normale zomer gaan. Misschien is dat heel saai maar het lijkt me zo frustrerend om al je herinneringen van de zomer kwijt te zijn. Waarschijnlijk zou ik mezelf helemaal gek maken.

- het grootste deel van de vakantie in een buitenzwembad doorbrengen of het grootste deel van de vakantie op het strand doorbrengen?
Op het strand. Honderd procent zeker.

- hebben dat je hele lichaam blauw wordt als je nat bent of hebben dat je hele haar neongroen is als de zon erop schijnt?
Ik zou liever hebben dat mijn lichaam blauw wordt. Dan zou ik maar niet meer zwemmen. Neongroen haar wil ik echt niet. Er schijnt continu zonnelicht op me en dan krijg ik zo'n smerige kleur haar. No, thanks.

- een uitwisselingsstudent hier laten komen de hele zomer of zelf als uitwisselingsstudent naar een ander land gaan?
Ik wil zo graag als uitwisselingsstudent naar een ander land! Geweldig om te kijken hoe alles verloopt in een ander land. Daarom houd ik ook van reizen en nieuwe plekken ontdekken.

- dit schooljaar overdoen of een schooljaar overslaan?
Ik denk niet dat ik nu nog een schooljaar over zou kunnen slaan want ik ben al een jaar jonger dan de rest en ik zou dan echt veel missen. Hoewel ik ook geen zin zou hebben in het overdoen van het schooljaar, is dat een betere keuze.

- kunnen kiezen welke mentor je volgend jaar krijgt of kunnen kiezen welke klasgenoten je volgend jaar krijgt?
De klasgenoten. Als je een leuke klas hebt, maakt de mentor ook niet heel erg veel meer uit. Mocht je een vervelende klas hebben, dan maakt het niet uit of je een leuke of irritante mentor hebt want klassenuitjes en dat soort dingen worden toch niet leuk met die klas.

Dat waren voor nu de vragen! Ik zou het leuk vinden als jullie de laatste vraag (Zou je liever kunnen kiezen welke mentor je volgend jaar krijgt of kunnen kiezen welke klasgenoten je volgend jaar krijgt?) beantwoordden.

Have a good day.

Liefs,
Veerle

1 opmerking:

  1. Leuk artikel! En ik zou sws mijn klasgenoten uit willen kiezen, dan zou ik gewoon iedereen die ik aardig vind erin doen en dan boeit de mentor niet, dan is de klas al gezellig genoeg en uitjes en feestjes komen er dan wel! :)

    BeantwoordenVerwijderen