Pagina's

05 juli 2015

This Or That: Summer Edition

Heeeey!

Vandaag ga ik de This Or That tag doen die helemaal in het teken staat van zomerse dingen. Hierin zijn er twaald vragen. Je mag hem gerust overnemen aangezien ik hem niet zelf heb bedacht - ik heb trouwens ook geen idee wie dat wel heeft gedaan.

ZEE OF ZWEMBAD
Ik zou voor de zee gaan. Ten eerste is de zee een stuk koeler. Vaak wordt het zwembad wel een beetje verwarmd en is de zee dus geschikter om in af te koelen op warme dagen. Ook vind ik het altijd leuk om de zee in te gaan met een opblaasbootje en om daar als het ware mee over de golven te surfen. Enige nadeel zijn de vieze beesten die je daar continu tegenkomt.

STRANDVAKANTIE OF AVONTUUR
Avontuur! Ik ben wel een avontuurlijk iemand en ga liever iets ondernemen op vakantie dan hele dagen aan het strand zitten. Het strand is leuk maar avontuur is veel meer voor mij weggelegd.

WATERMELOEN OF AARDBEIEN
Oh god, wat een moeilijke vraag. Ik houd wel van meloen maar heb liever galiameloen (ook al ben ik daar allergisch voor). Aardbeien zijn mijn ultieme favoriet dus ik zou zeker voor de aardbeien gaan. Ik ben lichtelijk verslaafd aan aardbeien.
 

BIKINI OF BADPAK
Ik draag echt nooit een badpak. Volgens mij staan badpakken in Nederland bekend als de badmode voor 'oudere' mensen en bijna geen enkele jongere draagt ze. Ik vind ze echter af en toe best wel leuk! Desondanks voel ik me meer comfortabel in mijn bikini's en houd ik het daar dus lekker bij.

COLA OF ICETEA
Dat ligt zo erg aan mijn bui! Icetea vind ik over het algemeen lekkerder maar soms heb ik echt even behoefte aan een ijskoude cola. Feel me? Nee? Oh oké, dan niet.


HOED OF ZONNEBRIL
Ik vind hoeden geweldig maar heb er nog geen enkele.. Moet er nog steeds één halen. Ik weet trouwens ook niet of ze mij wel staan maar I couldn't care less. Ze zien er zo leuk uit. Een zonnebril is natuurlijk wel een must-have voor de zomer maar de hoed vind ik een leukere accessoire.

RAMEN NAAR BENEDEN OF AIRCO
- in de auto -
Airco en daar heb ik een goede beredenering voor. Laten we zeggen dat ik een keer een good hair day heb. Komt niet vaak voor maar goed. Als ik dan met mijn mooie haartjes in de auto zit, het warm heb en de ramen naar beneden doe, wordt die good hair day gelijk een bad hair day. Vreselijk. Geef mij maar lekker de airco.

ZELFBRUINER OF ZONNEBRAND
Zonnebrand. Ik word best wel snel bruin (als ik ooit een keer in de zon zit) doordat ik een buitenlandse afkomst heb en heb echt geen behoefte aan zelfbruiner. Your girl is always keeping it real. Nah, just kidding. Het is je eigen keuze of je zelfbruiner gebruikt en ik heb er niks tegen maar voor mezelf vind ik het niet nodig.

BASKETBAL WEDSTRIJD OF CONCERT
Zéker weten; een concert. Zo nu en dan vind ik het leuk om een sportwedstrijd te kijken maar ik vind het niet zo bijzonder. Een beetje saai soms, zelfs. Concerten zijn helemaal mijn ding dus daar ga ik veel liever naartoe.

IJSJE OF POPSICLE
Ik heb wel eens van popsicle gehoord maar weet, eerlijk gezegd, zo één, twee, drie niet helemaal wat het is. IJsje dus.

VUURWERK OF VUURVLIEGJES
Vuurvliegjes geven zo'n speciaal gevoel. Op foto's zijn ze prachtig en in het echt zijn ze net zo mooi. Dat vuurwerk kan de pot op, geef mij maar vuurvliegjes.


SLIPPERS OF BLOTE VOETEN
Slippers, natuurlijk. Wie zou er nou vrijwillig op z'n blote voeten ergens heen lopen? Not me, haha.

En dat is dan alweer het eind van deze tag! Voel je vrij om hem over te nemen. Ik ga binnenkort naar Parijs, mochten jullie nog tips hebben (bezienswaardigheden, café's, enz), laat het alsjeblieft weten.

Liefs,
Veerle




5 opmerkingen:

  1. Badpakken wordt inderdaad als badmode voor 'ouderen' beschouwt, al kan het natuurlijk ook wel mooi zijn! Njammie, aardbeien! Ik ben er ook lichtelijk verslaafd aan, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te lezen! En big yay voor aardbeien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk artikel weer! (Popsicle is gewoon een waterijsje)

    BeantwoordenVerwijderen