Pagina's

28 juli 2015

Summer Songs

Hey guys!

Ik kan niet zonder muziek. Nog geen dag. Nieuwe muziek ontdekken vind ik ook awesome en jullie worden vast ook wel een keer zat van die nummers die je al duizend keer geluisterd hebt. Daarom deel ik vandaag vijf liedjes met jullie die ik deze zomer non-stop aan het luisteren ben. Het zijn voor het grootste gedeelte al best oude liedjes maar dat maakt ze niet minder leuk.

HALSEY - HURRICANE
Wat is Halsey een getalenteerde meid! Ik ontdekte haar pas een maand geleden en raakte gelijk obsessed met dit nummer; Hurricane. Ze heeft een stem die je geweldig of vreselijk vindt en voor mij is dat obviously het eerste. Het nummer gaat erover dat ze niet bij een bepaald iemand of een bepaalde plaats hoort, enkel bij zichzelf.  


MAJOR LAZER FT ARIANA GRANDE - ALL MY LOVE
Dit liedje is een deel van The Hunger Games soundtrack maar dat is niet de enige reden dat ik het liedje zo leuk vind. Voor mij is het echt een feel good-nummer die me altijd in een goede stemming brengt. Ook kan ik het niet laten om keihard mee te zingen. Oeps, haha. Dat Ariana Grande het liedje zingt helpt natuurlijk ook mee. Ik kan de originele versie van de film niet vinden op youtube maar hieronder is een linkje naar het liedje op Spotify (als je geen Spotify hebt, what are you doing with your life?).
https://open.spotify.com/track/1fMCZGliRhTuRzxZbY6iOe

JESSIE J - FLASHLIGHT
Ik vind dit echt een prachtig lied. Het komt uit Pitch Perfect 2 en gaat erover hoe iemand hem/haar door moeilijke tijden heen sleept. Jessie heeft het fantastisch gezongen en ik zing en luister dit lied echt heel vaak.


CHRIS BRENNER - ONE SHOT
Nu een liedje die jullie waarschijnlijk nog niet kennen. Chris Brenner is een youtuber die geweldige covers post en One Shot is één van zijn eigen liedjes. Ik vind hem echt heel leuk en je moet hem zeker eens luisteren!


ED SHEERAN - PHOTOGRAPH
Last but not least, is Photograph. Ik heb het liedje al honderden keren geluisterd en ben hem nog steeds niet zat. Dat zegt nogal wat. Sowieso vind ik alle liedjes van Ed Sheeran wel leuk dus zoek hem eens op op Youtube of Spotify!

 

Wat is jouw favoriete zomerliedje?

Liefs,
Veerle

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen