Pagina's

11 juli 2015

Summer Life Hacks

We kunnen af en toe allemaal wel wat tips gebruiken om ons leven nog iets makkelijker te maken, toch?

1. COOL YOUR DRINKS
Pak een leeg plastic flesje waar bijvoorbeeld water in heeft gezeten en doe hier een klein laagje water in. Leg het flesje vervolgens op zijn kant in de vriezer. Als het water bevroren is, haal je het flesje eruit en doe je je drankje erin. Doordat je een groot ijsblok over de verticale zijde hebt gecreëerd, word je drankje gelijk koud en brengt het je verkoeling.

2. KEEP YOUR MONEY SAFE
Vaak als je naar het strand gaat, neem je wat waardevolle spullen mee zoals geld en autosleutels. Natuurlijk wil je niet dat die gestolen worden. Neem een lege (uitgespoelde) fles douchegel of bodylotion mee, draai de dop eraf en stop daar je waardevolle spullen in. Niemand gaat zo'n flesje opendraaien.


3. HAVE AN ICE SANDWICH
IJs is niet alleen lekker los maar ook gecombineerd met andere dingen. Zo kun je ijs op een wit bolletje doen.  Geloof me, het is lekker! Mijn oma heeft het me leren eten en ik vind het echt heerlijk. Wat nog lekkerder is, is ijs tussen twee grote chocolate chip cookies. Er zijn genoeg manieren om ijs te eten, je moet ze gewoon even ontdekken.

4. SPICE UP YOUR BORING WATER
Vind je water ook zo saai? Het is niet vies maar ook niet iets wat ik echt graag wil drinken. Om je water lekkerder te maken, stop je er simpelweg mint of fruit in. Je water krijgt een subtiele hint van de smaak van fruit erin en wordt ineens een heerlijk drankje. Probeer het maar eens!


5. PROTECT YOUR PHONE
Ik ben een enorme kluns. Mijn mobiel bij me houden als ik dichtbij water ben, dat gaat sowieso niet goed. Als je lekker ligt te dobberen op een luchtbed in het zwembad is het echter wel leuk om je mobiel te kunnen gebruiken. Pak een plastic zakje en doe je mobiel daarin. Als het goed is werkt de touchscreen nog en je mobiel is beschermd van het water. Of je het aandurft om dit uit te proberen, is aan jou.

Dat waren dan vijf life hacks om jouw zomer nog iets leuker te maken.

Ken jij nog een summer life hack?

Liefs,
Veerle

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen