Pagina's

07 juli 2015

Summer Essentials

Hoi!

Er zijn van die dingen in de zomer waar je echt niet zonder kan; essentials. Die van mij deel ik in deze post met jullie. Hope you enjoy!

SNEAKERS
Op zijn minst één paar witte of zwarte sneakers. Ze zijn zo makkelijk te combineren en maken je outfit net weer een beetje af. Wat ook leuk is, is een paar sneakers met een kleurtje. Zo heb ik lila Allstars die ik vaak bij basic outfits aandoe om toch nog wat kleur in de brouwerij te brengen. Sneakers zijn ieder jaar weer essentieel voor mij.

BIKINI
Mijn volgende essential is natuurlijk een bikini. Hoe kan het ook anders? Zwemmen is heerlijk in de vakantie dus ik draag mijn bikini dan ook vrijwel non-stop. Oké, dat is misschien een beetje overdreven. Maar seriously, als je geen bikini hebt, wat doe je met je leven? Haal er nu één. Onmiddellijk.

BASIC DRESS
Wat bedoel je hier nou weer mee, Veerle? Een simpel, kleurrijk jurkje. Ik vind dat echt essentieel in de zomer. Of het nou een felblauw of lichtroze jurkje is,  het geeft je toch wat meer een summer vibe dan zo'n saai zwart jurkje. Er is niks mis met zwart maar gekleurde jurkjes zijn zo cute. Get yourself one, please.

ZONNEBRIL
Ik weet niet hoe je de zomer door moet komen zonder een zonnebril. Zeg ik, het meisje die alleen maar twee verrekte zonnebrillen van de Primark heeft en nog nodig een nieuwe moet halen. Even serieus, je ziet er altijd fabulous uit met een zonnebril op. Dat het je helpt met de verblinding van de zon is overigens ook mooi meegenomen.




BRONZER
Mijn beauty summer essential is sowieso bronzer. Ik kan niet zonder. Het geeft je een prachtige, sunkissed look en zorgt ervoor dat je er toch net wat gezonder uitziet. Vergeet die blush en pak je bronzer weer eens uit de la. 

EEN GOED BOEK
Ik houd heel veel van lezen. Al sinds ik een klein meisje was, trouwens. Hoewel ik dit jaar heel weinig tijd had om te lezen door school, ben ik van plan die leesachterstand weer helemaal in te halen in de zomervakantie. Ik heb nog genoeg ongelezen boeken liggen en ik kan niet wachten om ze te lezen. Lezen is iets waarbij ik helemaal tot rust kom en dat is nooit verkeerd.

Wat is jouw ultieme summer essential?

Liefs,
Veerle

2 opmerkingen:

  1. Zo'n basic dress moet ik nog eens gaan kopen, ik heb er vooral zwarte (oeps!). Ook een zonnebril is essentieel in de zomer, en ook dit moet ik nog eens een gaan kopen! Enige aanraders qua merk?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan niet zonder zonnebril! Dan word ik helemaal gek!
    En zonnebrand, SPF 50 op mijn gezicht.

    BeantwoordenVerwijderen