Pagina's

23 juli 2015

All About Me

Omdat ik me de afgelopen dagen echt enorm duf voel, leek het me niet zo handig om de ingeplande reviews nu te schrijven. Ik beloof dat ze er snel aankomen! Nu heb ik echter iets anders voor jullie; de All About Me tag. Waarschijnlijk kennen veel van jullie hem niet (meer) omdat 'ie al aan de oude kant is maar dat is juist wel leuk.

HEB JE EEN TWEEDE NAAM?
Nee. Mijn zusjes hebben ook geen tweede naam; mijn ouders hebben het lekker simpel gehouden.

WAT IS JE FAVORIETE VAK OP SCHOOL?
Ik heb deze vraag al wel eens eerder beantwoord in andere tags maar na de zomervakantie heb ik heel veel vakken niet meer en heb ik nieuwe vakken in mijn pakket zitten. Een vak waar ik benieuwd naar ben is maatschappijwetenschappen, dat lijkt me echt interessant! Het gaat over sociale wetenschappen en richt zich op politiek, criminaliteit, massamedia, multiculturele samenleving en nog meer.

WAT IS JE FAVORIETE DRANKJE?
Ice tea en cola. Allebei heel ongezond maar op zijn tijd moet het kunnen, toch? Voor de rest drink ik vooral water maar een favoriet drankje kan ik het niet echt noemen.

WAT IS JE FAVORIETE LIED OP DIT MOMENT?
Air van Shawn Mendes ft. Astrid. Ik vind het zo'n leuk lied! Moeten jullie zeker eens naar luisteren. Ik raak elke keer weer obsessed met een ander nummer van Shawn, oeps.



HOE GAAN JOUW KINDEREN HETEN?
Als ik me met iets niet bezig houd, is dat het wel. Sowieso weet ik niet of kinderen wel voor mij weggelegd zijn en ik hoef me er ook nog langer geen zorgen over te maken. Dat zie ik over vijftien jaar wel.

DOE JE AAN EEN SPORT?
Nee. Ik heb vier jaar op paardrijden gezeten en mis dat eigenlijk best wel. Wie weet, ga ik er binnenkort weer op. Het enige nadeel is dat het duur is. Ik hoop ook dat ik het niet al te veel verleerd ben maar ik zal wel weer ergens onderaan moeten beginnen, haha.
Wat ik wel doe op het moment is sporten door workouts op Youtube. Die zijn onwijs fijn! Ook ga ik één keer per week naar de sportschool met mijn moeder. Officieel zit ik dus niet op een sport maar dat betekent niet dat ik niet sport. Get it?

FAVORIETE BOEK?
Ik ben de laatste tijd weer helemaal into the books. Ieder boek van John Green raad ik aan, verder The Rosie Project en The Rosie Effect en de Divergent-trilogy. Wel allemaal in het Engels, natuurlijk. :')

FAVORIETE KLEUR?
Alle pastelkleuren zijn mijn favoriet. Zo lief en zacht. Subtle hint of colour, daar houd ik wel van.

LIEVELINGSDIEREN?
Mijn favoriete huisdieren zijn honden maar over het algemeen zijn mijn lievelingsdieren dolfijnen. Ze zijn leuk, slim en gewoon awesome. Kan niet wachten tot ik een keer met dolfijnen kan zwemmen.

FAVORIETE PARFUM?
Pfoe, dat vind ik een moeilijke. Parfum is echt iets wat ik simpelweg vergeet op te doen en ik heb daarom ook geen echt lekkere, go-to parfum. Op mijn wishlist staat nog steeds een fijne parfum, alleen zijn ze vaak ook nog zo duur...

FAVORIETE VAKANTIE?
Mijn favoriete vakantie tot nu toe was zeker wel afgelopen vakantie naar Parijs. Wat was dat leuk! Ik zou zo weer willen gaan omdat ik nog heel veel te zien heb daar.

BEN JE OOIT HET LAND UIT GEWEEST? ZO JA, HOE VAAK?
Ja! Twee keer naar Engeland; één keer naar Londen toen ik nog heel jong was en één keer naar Canterbury met school. Dan nog een aantal keren naar random plaatsen in Frankrijk en naar Parijs. ik ben nog naar Tsjechië geweest, een keer naar Trier (Duitsland) met school en ook in België ben ik een keer op vakantie geweest. Denk dat dat het is!

SPREEK JE EEN ANDERE TAAL?
Ik spreek Nederlands en Engels vloeiend, voor de rest spreek ik een beetje Frans en een minuscuul beetje Duits.

HOEVEEL BROERS EN ZUSSEN HEB JE?
Twee zusjes; één van bijna dertien en één van tien en een half jaar oud.

WAT IS JE FAVORIETE WINKEL?
Forever21, Pull&Bear en Brandy Melville.

FAVORIETE RESTAURANT?
Zolang het een Chinees restaurant is, vind ik het prima. Ik ben verzot op Chinees. Krijg er nu spontaan honger van.

HOU JE VAN SCHOOL?
Nee. Echt niet. Maar goed, ik heb nog drie jaar te gaan. Heerlijk.

FAVORIETE YOUTUBER?
Kathleenlights, BRITTNEYLEESAUNDERS en Shaaanxo. Er zijn er nog veel meer die ik trouw kijk maar dat zijn mijn drie echte favorieten.

FAVORIETE FILM?
Ik kijk haast geen films meer... Series zijn veel meer mijn ding. Ik vond If I Stay wel een heel goede film!
FAVORIETE TV-SHOW?
Orphan Black. Ik ben zo addicted aan die serie. Nu moet ik weer een jaar wachten voor het nieuwe seizoen.. Zeker aan te raden, die show!

WAT VOOR SOORT TELEFOON HEB JE?
iPhone 5s, de zilveren versie.

HOE LANG BEN JE?
Moet die vraag nou..? Sigh. Ik ben één meter zestig. Dat zeg ik in ieder geval, het kan maar zo dat ik nog één of twee centimeter korter ben. Ik word altijd zo gek van mensen die zeggen 'je bent eigenlijk best wel klein!'. Ja, dat weet ik, als ik er iets aan kon doen had ik dat wel eerder gedaan.

Daarmee hebben we het einde van deze tag alweer bereikt! Voel je vrij hem over te nemen aangezien ik hem niet zelf heb bedacht. Ik tag niemand specifiek.

Liefs,
Veerle

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen