Pagina's

07 juni 2015

Wishlist Parijs!

Over achtentwintig dagen is het zo ver en ga ik dan eindelijk naar Parijs! So excited. Helaas ga ik maar een weekje. In die week heb ik echter genoeg tijd om te shoppen. Ik heb alvast een wishlist opgesteld op het gebied van fashion en make-up. Mocht je nog lifestyle-aanraders hebben, de reacties staan al op je te wachten.

N A K E D   P A L E T T E   -   €49.90
Een rib uit mijn lijf is 't, echt waar. Geen enkele dupe lijkt net zo goed te zijn en af en toe moet je gewoon een keer splurgen. Na dat lange schooljaar is het wel tijd om mezelf te verwennen. Plus, je kan het palette jarenlang gebruiken voor ontelbare looks. Of ik nog iets anders ga kopen bij de Sephora, weet ik niet. Ik wil niet helemaal blut raken in Parijs, daarna heb ik immers nog vijf weken zomervakantie waarin ik ook leuke dingen wil doen. We zullen zien tot in hoeverre ik me in kan houden. 
naar zo'n soort black ripped jeans ben ik op zoek :)

B L A C K   R I P P E D   J E A N S 
Ripped jeans zijn enorm 'in' op het moment en ik vind ze geweldig. Gewaagd maar toch draagbaar. Ik wil graag nog een paar zwarte ripped jeans omdat ze zo makkelijk maar toch on point zijn. In een modestad als Parijs moet ik vast wel een goed paar kunnen vinden, toch?

 T - S H I R T   D R E S S 
Nog zo'n item wat helemaal hot is dit jaar. Helaas heb ik nog geen goede t-shirt dress gevonden, hij zat elke keer toch niet goed of was me weer te duur. Ik vind ze enorm cute, ze zijn simpel en stylish. Stel me niet teleur, Parijs!

F A U X
Al een lange tijd ben ik op zoek naar Faux van MAC. Elke keer als ik in Amsterdam ben vergeet ik hem te zoeken en bij mij in de buurt is MAC niet goed verkrijgbaar. Om hem te bestellen vind ik ook zo riskant..  Parijs is natuurlijk een stuk groter dan de gemiddelde Nederlandse stad dus ik hoop dat ik hem daar eindelijk kan bemachtigen.

K I M O N O
Wat zijn ze toch leuk, kimono's. Een zwart shirt, kort broekje en kimono met print; voila. Je outfit is klaar. Vorig jaar ben ik er niet in geslaagd (voor een redelijke prijs) een leuke kimono te vinden. Hopelijk lukt het me dit jaar wel.

Z W A R T   K O R T   B R O E K J E
Ik ben dus echt totaal geen korte broekjes persoon. Geef mij maar een jurkje, rokje of een lange broek. Korte broekjes zijn niet mijn ding. Af en toe heb ik toch de neiging er één te dragen en dan is een basic zwarte kleur altijd handig.

S H O R T S   M E T   P R I N T 
Adorable. Dat zijn ze. Ik vind shorts met print zó ongelofelijk leuk! Sowieso merk ik dat ik de laatste tijd aangetrokken word door prints en misschien moet ik ook eens iets nieuws proberen. Shorts met print voegen een enorm leuke, zomerse vibe toe aan je outfit. 

Dat was mijn wishlist alweer! Ik hoop dat ik me nog enigszins in kan houden en niet helemaal blut thuis kom - gebeurt waarschijnlijk toch wel. In ieder geval heb ik er enorm veel zin in.

Liefs,
Veerle

8 opmerkingen:

  1. Ik vind ripped jeans altijd mooi om te zien, maar vind het zelf iets te gewaagd om te dragen. Ik vrees trouwens dat het toch niet geaccepteerd zou worden op school ... Leuke lijst!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach, ik heb nu een beetje een 'don't care'-attitude, haha. Maar ik snap wel goed dat het niet helemaal je ding is. :)

      Verwijderen
  2. Tof dat je naar Parijs gaat! Oeh, en een kimono lijkt me ook wel wat! Daar ben ik al een tijdje naar opzoek, maar ik ben nooit echt een mooie tegengekomen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lijst! Ik denk dat je het in de beauty en fashion stad Parijs wel moet kunnen scoren hihi. Alvast veel plezier ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Precies, als ik het daar al niet kan vinden.. Dankjewel!

      Verwijderen
  4. Oeeh, zo'n zwart kort broekje <3 Parijs geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil ook heel graag een T-shirt dress maar kan ze nergens vinden!

    BeantwoordenVerwijderen