Pagina's

19 juni 2015

My Life Lately

Heeeeeeeeeeey!
Ik had wel even zin om weer lekker met jullie te kletsen en jullie op de hoogte te brengen van mijn leven de laatste tijd. First of all; ik ben enorm druk. School, (familie/school)uitjes, sporten en dan ook nog eens bloggen. Af en toe wordt het teveel. Vorige week kreeg ik echt even een dipje; ik was iedere dag supermoe en lag om acht uur al in bed omdat ik het anders simpelweg niet volhield. Gelukkig heb ik nu een beetje bijgetankt.

Maandag kwam het nieuwe seizoen van Orange Is The New Black op Netflix te staan. Ben ik de enige die écht verslaafd is aan die serie? Het is niet de beste tijd voor mij om te binge-watchen (heb volgende week toetsweek) maar soms gun ik mezelf die ontspanning. Voor de zomervakantie heb ik tevens nog een heel lijstje met series die ik wil gaan kijken dus vervelen zal ik me zeker niet.

's Woensdags ging ik waterskiën. Wat was ik zenuwachtig, echt waar. Mijn gymleraar had het klassenuitje georganiseerd en het was echt heel erg gaaf. Hoewel ik me voor dit soort dingen enorm opwind omdat ik bang ben dat het misgaat, doe ik er vaak toch wel aan mee. You only live once, right? Ik ben aardig vaak op mijn bek gegaan maar dat hoort erbij. Zou het zeker aanraden!
En nu is het donderdag en raad eens; ik ben weer doodmoe wat waarschijnlijk door het waterskiën komt. Mijn armen smeken me nu om niet te typen en rust te krijgen maar helaas, ze krijgen hun zin dit keer niet.

Na mijn laatste toets volgende week vrijdag is het tijd voor Walibi. Daar heb ik me écht op verheugd. Of ik in de Goliath ga of niet, hangt denk ik van mijn stemming af - doe ik het wel, dan barst ik van de zenuwen en baal ik eenmaal naar boven getrokken wordend waarschijnlijk dat erin ben gegaan. Na afloop vind ik het altijd gaaf en wil ik nog een keer maar die zenuwen van tevoren... Vreselijk. 

Eigenlijk zit mijn schooltijd op deze locatie er dan ook alweer op. Ik doe namelijk gymnasium en ga volgend jaar naar de vierde (bovenbouw) die alleen maar gevolgd kan worden op een andere locatie. Stiekem vind ik dat best wel spannend. Nieuwe mensen ontmoeten vind ik leuk en veranderingen vind ik op zijn tijd prima, dus het zal wel goed komen.
Ik kies overigens het profiel CM/EM met de keuzevakken Frans, M&O en maatschappijwetenschappen. Enige nadeel is dat ik geschiedenis nog drie jaar moet houden... Blèhh. Nog even strijden die paar jaartjes. :')

Hebben jullie het de laatste tijd ook zo druk?

Liefs,
Veerle

1 opmerking:

  1. Waterskien lijkt me heel tof! Ik ga dit jaar ook naar n nieuwe locatie en ik doe ook E&M met Duits, Spaans en M&O.

    BeantwoordenVerwijderen