Pagina's

16 juni 2015

Mijn Oude Facebook Posts

Hoewel ik het nu bijna niet meer gebruik, was ik vroeger verslaafd aan Facebook. Ik postte van alles en nog wat, de minst interessante dingen die je je kunt bedenken. Vandaag deel ik wat oude posts met jullie waar ik me best wel totaal niet voor schaam.

Wauw, wat heb je toch een zwaar leven.. Krijg bijna medelijden. De 'xd' aan het einde maakt het natuurlijk wel af, anders wisten mensen niet dat ik het niet serieus bedoelde. Het feit dat ik geen enkele vind-ik-leuk heb gekregen maar wel twee reacties, zegt waarschijnlijk ook al genoeg.

'k en zyn zijn veel makkelijker om te typen. Die moeite die het kost om een paar extra letters te typen.. Nee, dat kan ik me echt niet opbrengen. Ook móeten mensen weten wanneer ik die masterclass heb, anders zien ze niet in hoe vervelend het is dat ik er heen moet..

Nog een keer die fantastische xd-smiley. Wel één persoon vindt deze status leuk! Pfoe! De punt achter het bericht is ook hoognodig want interpunctie is erg belangrijk. Vooral op Facebook. Hoofdletters hoeven dan weer niet want, wees eerlijk, wie let daar nou op?

Nog meer van die leuke smileys! :D, :}, x(, je vindt ze allemaal! Die paar dagen extra die ik moet wachten zijn wel enorm vervelend trouwens.. Had me er zo op verheugd..

Wat een prestatie! Ik ben écht trots op mezelf! Andere mensen moeten ook weten dat het me is gelukt zodat zij ook trots op me kunnen zijn.


Moet het niet nog iets specifieker? Ze moeten wel alle details kunnen lezen, anders weten ze niet precies welke fiets ik heb..


We hebben echt superlol gehad! Mijn nieuwe stopwoordje, lol. Kun je achter ieder bericht gebruiken! Super lollig, hè?

Moet ik niet ook nog vertellen wat ik als ontbijt heb gegeten vanochtend? Misschien willen ze dat ook wel weten..



Shit, ik heb alleen maar mijn diner gedeeld en niet mijn ontbijt en lunch.. Zullen ze nu kwaad op me worden? Wel heb ik weer mijn cijfers gedeeld want iedereen moet weten hoe goed ik ben op school.


Hoe kun je geen medelijden met me hebben? Ik ben moe en moet ook nog eens mijn tanden poetsen  en eten..

Dat waren een aantal van mijn oude Facebook-berichten. Waarschijnlijk ben je er wel achter gekomen dat ik toen nog niet zo goed wist wat too much information betekende.

Liefs,
Veerle




5 opmerkingen:

  1. Haha lekker sarcastisch.... Super lol xd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, ik postte vroeger ook veel te veel op FB wat ik nu gelukkig niet meer doe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha te leuk dit! Volgens mij heeft iedereen wel van die verschrikkelijke posts

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, erg grappig om te lezen! Toevallig heb ik ook laatst mijn eerste FB posts bekeken...... tsjaaa haha. Ik snap hoe je je voelt. XD (okee sorry kon het niet laten, maar die emoticon heb ik ook te vaak gebruikt haha :-) )
    xx

    BeantwoordenVerwijderen