Pagina's

01 juni 2015

Low-budget VS High-End

Laatst zag ik op Vera's kanaal deze tag voorbij komen en vele bloggers hebben hem al overgenomen. Waarom ik dan ook niet? Om eerlijk te zijn heb ik niet al te veel high-end producten maar ik denk dat mijn kennis genoeg is om de vragen te beantwoorden.

HEB JE HET MEEST LOW-BUDGET OF HIGH END PRODUCTEN IN JE COLLECTIE?
Low-budget! Er zijn zoveel goede producten en dupes in de drugstore dat ik het vaak niet nodig vind om een high end product te kopen. Ik kan ook redelijk goed met geld omgaan (bij de concerten gaat het vaak mis) en heb geen behoefte om een grote hoeveelheid aan één product uit te geven.

LOW-BUDGET OF HIGH END MASCARA?
Zeker weten low-budget. Ik heb maar één high end mascara geprobeerd en het was één keer, nooit weer. De mascara was wel gewoon goed maar ik heb betere mascara's gehad die nog een stuk goedkoper waren ook.

LOW-BUDGET OF HIGH END FOUNDATION?
Hmm, dat vind ik een moeilijke. Ik moet zeggen dat er een aantal geweldige drugstore foundations zijn maar sommige high end foundations zijn het ook echt waard. Allebei?

LOW-BUDGET OF HIGH END OOGSCHADUWPALETTE?
High end. Ik heb het Naked palette nog steeds niet, shame on me, maar veel dupes slaan de plank toch net weer mis. De pigmentatie is een stuk minder goed en de kleuren op zich zijn het dan ook vaak net weer niet. Natuurlijk zijn er ook high end palettes die tegenvallen maar over het algemeen zijn high end oogschaduws echt goed.
WELK PRODUCT KOOP JIJ ALTIJD VAN EEN LOW-BUDGET MERK?
Bijna alles, haha! Iets wat ik écht altijd van een low-budget merk koop is mijn nagellak. Lakjes van Catrice zijn prima om mee te werken, blijven lang genoeg zitten en ik heb niet de behoefte om meer geld aan mijn nagellak uit te geven dan nodig.

EN WELK PRODUCT VAN EEN HIGH END MERK?
Lipstick koop ik het liefst of van een iets duurder low-budget merk of van een high end merk. Dat komt omdat ik bijna nooit lipstick draag en als de dood ben dat het er lelijk uitziet of er supersnel afgaat als ik het dan wel draag. Ik weet dat er goede lipsticks in de drugstore te vinden zijn maar niet zo goed welke. Als iemand nog tips heeft hoor ik het graag!

VAN DIT PRODUCT BEGRIJP IK NIET WAAROM ER NOG GEEN GOEDE LOW-BUDGET VARIANT IS...
Highlighter. Ik heb nog geen enkele highlighter in mijn collectie, simpelweg omdat ik er in de drugstore maar geen kan vinden waarvan ik denk wauw, laat ik die eens meenemen. En om nou twintig euro of meer aan een highlighter uit te geven, nee. Dan maar geen glow. :')

ER IS GEEN LUXE MERK WAT AAN DIT LOW PRODUCT KAN TIPPEN...
Mijn Essence wenkbrauwpoeder. Het is geen uitzonderlijk product maar het doet gewoon precies wat het moet doen, blijft goed zitten, is makkelijk mee te werken. Echt een fijn product die ik al een tijdlang gebruik en ik heb totaal geen behoefte aan een alternatief.

VERWEN JIJ JEZELF LIEVER MET TIEN GOEDKOPE PRODUCTEN OF MET ÉÉN DUUR PRODUCT?
Als het over verwennen gaat.. Eén duur product. Het klinkt misschien dom maar ik kan echt gelukig worden van een duur, mooi product. Of het nou gaat om make-up of kleding; af en toe moet ik even een duur, mooi item kopen.

Dat waren de vragen dan alweer! Voel je vrij om hem over te nemen, alle credits gaan naar Vera.

Liefs,
Veerle

1 opmerking:

  1. Ik vind het ook niet altijd nodig om het originele te kopen, de meeste dupes zijn namelijk even fijn als de echte! Qua producten heb ik ook het meeste nagellakjes als low-budget. Leuke tag!

    BeantwoordenVerwijderen