Pagina's

25 juni 2015

Latest Obsessions

Hey!

Nog maar drie toetsen te gaan en dan heb ik ook eindelijk vakantie. Ben er ook aardig aan toe (lees: ik heb het gevoel alsof ik al een maand niet heb geslapen). Vandaag deel ik mijn laatste obsessies met jullie.

RUBY ROSE
O. My. God. Wat ben ik geobsedeerd met Ruby Rose. Misschien ken je haar wel uit de serie Orange Is The New Black. Niet alleen is ze bloedmooi, ze is ook nog eens enorm inspirerend en speciaal. Ze noemt zichzelf 'gender fluid'. Ruby voelt zich niet totaal jongen en niet totaal een meisje; meer het beste van beide kanten, hoewel ze geboren is in een vrouwenlichaam. In haar videoclip Break Free laat ze haar verhaal zien. Ik vind het echt een prachtige en unieke video. Google haar naam zeker eens voor meer informatie!

 



MEDITEREN
Serieus, wat is mediteren fijn. Misschien klinkt het heel suf maar het is één van de enige dingen die me echt tot rust brengt. In het begin kost het wat moeite om je af te zonderen van je gedachten en echt je hoofd leeg te maken. Als je de smaak echter te pakken hebt, is het geweldig. Enorm rustgevend.

FITNESSBLENDER
FitnessBlender is een youtube-account van twee mensen die een passie hebben voor fitness. Ze hebben geweldige workouts en motiveren me om die laatste minuten nog even extra hard te sporten. Mocht je geen tijd/zin hebben om naar de sportschool te gaan maar wel willen sporten, zoek ze dan zeker even op. Ze hebben letterlijk iedere workout die je maar zoekt.

PRETTY LITTLE LIARS
Oké, oké. Dit is geen latest obsession, meer een oude obsessie. Seizoen zes is uit en askjjds, wat is het spannend en geweldig. Vooral de eerste twee afleveringen vond ik awesome. De derde iets minder en de vierde ga ik zo bekijken. Mijn favoriete tv-serie ooit gemaakt. Wow.
Mijn laatste obsessie is deze quote. Huh? Geobsedeerd met een quote? Ja, het kan allemaal. Vriendelijkheid is zo belangrijk. Je weet nooit hoe moeilijk mensen het hebben en een simpele glimlach kan zo iemands dag een stuk beter maken. Dit is dus mijn motto.

Wat is jullie latest obsession?
Liefs,
Veerle





3 opmerkingen:

  1. Die quote is echt prachtig! Ik kan me voorstellen dat mediteren je zo tot rust bent, zelf heb ik het nog nooit geprobeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, die quoteee. Zo schattig! Leuke post by the way.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk artikel! De quote is ook erg leuk haha en ik ben inmiddels ook begonnen aan pretty little liars :-)

    BeantwoordenVerwijderen