Pagina's

13 juni 2015

Before I die.. #6

Ik weet dat ik een beetje laat ben met de Before I die.. deze maand, oeps. Deze maand had ik hem gewoon wat later ingepland. Ik was het een soort van bijna vergeten. In ieder geval deel ik weer vijf dingen die ik voordat ik doodga wil doen. Enjoy.

Horse 
Vier jaar lang heb ik op paardrijden gezeten. Helaas moest ik een keuze maken; zangles en een abonnement op de sportschool of paardrijden. Ik ging voor de eerste optie. Desalniettemin houd ik nog steeds enorm veel van paarden en wil ik het paardrijden na de middelbare school zeker weer oppakken. Nu heb ik al wel eens paardgereden op het strand maar niet op de manier zoals ik het in mijn gedachten had. Dat moet ik zeker nog een keer gaan doen.

 
Ik ben al meerdere keren een dagboek begonnen maar heb hem nooit volgehouden. Niet alleen is het leuk om later terug te lezen, je kunt zo ook al je gedachten van je af schrijven. En hoe cute ziet dit bovenstaande dagboek eruit?

Before I die
Dit moet en zal ik een keer doen. Mijn hoogtevrees moet ik maar even aan de kant schuiven want oh, wat lijkt me dit gaaf. Als een vogel over de wereld vliegen terwijl alles zo klein wordt.. Lijkt me echt enorm leuk.
Volgende week ga ik al waterskiën waar ik enorm veel zin in heb maar surfen lijkt me misschien nog wel leuker. Als ik andere mensen zie surfen fascineert het me altijd en om het zelf te kunnen doen lijkt me fantastisch.
 
Ik houd van andere talen. Hoe dat zich heeft kunnen ontwikkelen in de loop der jaren is geweldig. Ik wil later zoveel mogelijk talen kunnen spreken. Italiaans, Spaans, noem maar op. Zelfs Chinees lijkt me gaaf, al denk ik wel dat daar heel veel tijd in gaat zitten. Engels kan ik al vrij vloeiend spreken maar al die andere talen staan zeker nog op mijn bucketlist.

Hebben jullie één van deze dingen al gedaan of willen jullie één van deze dingen ook doen voordat je doodgaat?

Liefs,
Veerle


1 opmerking: