Pagina's

28 mei 2015

Thursday Tunes

Muziek is mijn passie. Echt een passie. Ik vind het niet alleen geweldig om zelf muziek te luisteren maar ook om er naar te luisteren. De manier waarop mensen hun gevoel kunnen delen door muziek vind ik ongelofelijk speciaal. Omdat ik een heel gevarieerde muzieksmaak heb en het altijd leuk is om nieuwe muziek te ontdekken, wilde ik vandaag een aantal liedjes met jullie delen waar ik de afgelopen dagen volop naar heb geluisterd.

s h a w n  m e n d e s  -  s t r i n g s
Waarschijnlijk heb je me al wel eens eerder horen praten over Shawn; hij is gewoon extreem getalenteerd en zijn muziek is zo leuk! In love, honestly. Hoewel ik al zijn liedjes geweldig vind en je zeker aan zou raden eens zijn album Handwritten te luisteren, ben ik de laatste tijd geobsedeerd met Strings. Het is zo'n leuke muziekstijl en dan die prachtige stem erbij!

t h e  w e e k n d  -  e a r n e d  i t

Sinds ik hem ontdekte door zijn collaboration met Ariana Grande, ben ik gek van zijn stem. Hij heeft een prachtig, uniek stemgeluid. En ik weet niet waarom maar ik luister hele dagen door naar dit liedje. 

e d  s h e e r a n  -  p h o t o g r a p h

Ik denk dat iedereen die Ed kent wel weet hoeveel talent hij heeft. Eigenlijk kende ik nog bijna geen liedjes van zijn album X maar daar bracht ik verandering in en wat is dit een prachtig lied. Met een enorm leuke videoclip. 

a g a i n s t  t h e  c u r r e n t

Al járen lang volg ik Chrissy Costanza maar ik wist tot voor kort niets over Against The Current. Hoe dan? Ik weet het ook niet om eerlijk te zijn. Ze zijn een pop/rock band en hebben eigen liedjes maar doen ook covers. Chrissy heeft echt een mooie stem waar ik aardig jaloers op ben. Ook komen ze (volgens mij in september) naar Nederland, alleen ken ik niemand waarmee ik kan gaan. Zucht.

b e a  m i l l e r  -  d r a c u l a

Nog iemand waar ik helemaal gek van ben is Bea Miller. Ze is ontiegelijk jong en heeft toch al supermuziek (vind ik dan). Dracula is een heel apart maar leuk liedje, vooral het refrein vind ik leuk. Vooral omdat Bea een nog wat kleinere en beginnende artiest is kennen jullie haar waarschijnlijk niet maar check haar andere liedjes ook eens!

 l u c y  h a l e  -  l i e  a  l i t t l e  b e t t e r

Nog wat country om het af te sluiten! Misschien ken je Lucy al van Pretty Little Liars maar ze maakt ook muziek. Lie A Little Better ken ik al een tijdje en luister ik nog steeds. Mijn go-to country song om het zo maar te zeggen want ik luister vrijwel nooit naar andere countrymuziek. Al houd je normaal niet van dit genre, geef dit liedje een kans!

Wat is jouw favoriete liedje op dit moment?

Sunrise  
enjoy your day.
Liefs,
Veerle
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen