Pagina's

08 mei 2015

"Pain Demands To Be Felt"

Terwijl ik Looking For Alaska las, kwam ik de ene na de andere mooie quote tegen. En geobsedeerd dat ik ben met quotes, kon ik ze niet zomaar laten staan maar moest ik ze opschrijven. Omdat er in The Fault In Our Stars ook genoeg mooie teksten staan, deel ik hier mijn favoriete quotes van John Green. En hoewel ik er de vorige keer ook hele verhalen bij heb getypt, laat ik jullie nu zelf de betekenis van deze quotes erbij bedenken.



 


Snappen jullie nu waarom John Green mijn favoriete auteur is? Hij kan de meest simpele dingen zo mooi omvatten en laat me echt nadenken over dingen in het leven. En het belangrijkst van alles, door sommige dingen uit zijn boek merk ik echt dat ik veel te makkelijk over het leven nadenk. Ik moet het leven meer waarderen en het niet voor lief nemen. Die personen, waardoor ik een betere leefstijl ontwikkel en steeds gelukkiger word, die personen zal ik altijd appreciëren. 

Liefs,
Veerle

5 opmerkingen:

  1. Mooie quotes van John Green of John Grey alhoewel ik nog steeds niet snap wat jullie daarmee bedoelen ;')

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Looking for Alaska is zó'n mooie boek. Vond ik de beste van John Green.

    BeantwoordenVerwijderen