Pagina's

21 mei 2015

Mini Q&A

Heey!
Een paar dagen geleden vroeg ik jullie om een paar vragen voor deze mini Q&A. Heeel erg bedankt voor iedereen die vragen heeft ingezonden! Ik beantwoord er vandaag vier!

Wat is je lievelingsblog?
Sigh, wat moeilijk! Renee Raadsheer vind ik een enorm leuke schrijfstijl hebben en ik lees haar posts maar al te graag. Dan heb je nog Nathalie Kemna die iedere keer weer de meest prachtige outfits post! En Isabel Cristina heeft superleuke DIY's. Ik lees nog veel meer blogs met plezier maar dit zijn er drie die me nu te binnenschieten.

Wat is je favoriete film?
Mean Girls, daar kom ik altijd weer bij terug. Een typische chickflick die bijna iedereen nu wel kent denk ik. Verder vind ik zowel de Divergent-films als de THG-films fantastisch en The Maze Runner mag er ook zijn. Disney-films zoals Maleficent kan ik ook duizend keer zien zonder me te vervelen.

Wat zou je doen als je duizend euro had?
Jemig! Sowieso de helft op mijn spaarrekening zetten zodat ik in ieder geval nog iets overhoud voor later. Voor de rest wat high-end make-up scoren, nog wat shoppen in Amsterdam en trouwens ook een aantal van mijn internetvriend(inn)en ontmoeten. Normaal is de trein naar bijvoorbeeld Zuid-Holland veel te duur om even leuk iedereen op te gaan zoeken maar met zo'n klap geld kan dat makkelijk.

Wat is je lievelingsband?
Om eerlijk te zijn ben ik niet zo van de bands.. Imagine Dragons hebben heel toffe liedjes en ik luister naar genoeg bands via de radio maar hoe ze allemaal heten.. Not even the slightest idea, haha. Ik heb echt geen kennis op het gebied van bands dus als jullie nog leuke bands kennen?  

Dat was de mini Q&A van vandaag. Mocht je alsnog een vraag hebben dan kun je dat natuurlijk in de reacties achterlaten.
enjoy your day.
much love, veerle.

7 opmerkingen:

  1. JAAAA IMAGINE DRAGONS <3 uhm qua bands Of Monsters and Men, Amber Run, The Kooks, Two Door Cinema Club, Walk the Moon, Eliza and the Bear, Arctic Monkeys... Een hele waslijst ��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja, Arctic Monkeys ken ik ook nog en vind ik leuk! De rest ken ik niet maar zal ik zo eens op gaan zoeken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke vragen en je hebt leuk antwoord gegeven! Mean Girls is ook mijn favoriete film haha. Heb hem al zoo vaak gezien...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mean girls en Divergent kan ik echt blijven kijken! Die films zijn gewoonweg fantastisch! Zelf ben ik ook niet echt fan van bands, ik kan je er dus geen aanraden! Nog een vraagje als je het niet erg vindt: wat is je favoriete make-up merk?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk L'Oréal, ze hebben vaak fijne producten voor een redelijke prijs. Al zitten er af en toe ook wat missers tussen, haha!

      Verwijderen
  5. erg leuk om te lezen haha en mean girls is geweldig

    BeantwoordenVerwijderen