Pagina's

24 mei 2015

L'Oréal Glam Bronze

 
Na twee jaar intensief gebruik was mijn favoriete bronzer alweer aardig versleten. De '50%-korting' sticker die op deze bronzer geplakt zat maakte het product nog wat aantrekkelijker. Ik nam de L'Oréal Glam Bronze in 04 Universal Sun mee naar huis.


Over de verpakking ben ik wel te spreken. Chic, niet te groot en makkelijk te openen. Alleen baal ik dat ik de sticker er niet helemaal af heb gekregen en er een lelijk plakkerig restje achter is gebleven.
Op het eerste gezicht zie je alleen de prachtige bronzer, maar het wordt nog beter! Er zit een verborgen vakje onder met een spiegel en een kwastje. Het kwastje werkt vrij streperig en gebruik ik daarom niet maar de spiegel is wel een handige toevoeging! Zo hoef ik geen aparte spiegel mee te nemen als ik een dagje wegga.


De pigmentatie is geweldig. Wel is de bronzer zoals je kunt
zien vrij warm en dus niet geschikt voor shapen maar voor mij is dat geen probleem. Het geeft een mooie warmte aan je gezicht en voelt voor mij niet aan als een budgetproduct (al is 'ie normaal vrij duur; veertien euro).
Hoewel de bronzer geen glitters bevat, ziet het er natuurlijk uit en geeft een mooie gloed.  Ook heb ik gemerkt dat het product erg long-lasting is - al heb ik geen vette huid, veel bronzers zie je na een uur of zes bijna niet meer.

Mijn enige negatieve punt is dat de bronzer vrij poederig is waardoor de verpakking en je make-up tafel snel vies worden. Dat maakt het product echter niet minder goed én de spiegel zit toch in een apart vakje eronder. Die blijft dus lekker schoon.


Het zou kunnen dat de bronzer uit het assortiment verdwijnt omdat hij vijftig procent afgeprijsd was. Ik zou zeggen: grijp je kans en haal hem! Voor de echt lichte huidjes is hij weliswaar niet de goede kleur maar voor de gemiddelde tot donkere huidskleur perfect.

Voor €13,99 (en nu €7,00) haal je de L'Oréal Glam Bronze in 04 Universal Sun bij o.a. Etos.

Liefs,
Veerle

5 opmerkingen:

  1. Dat ziet er best goed uit, ben benieuwd of ik 'm nog kan vinden! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed, afgezien van dat poederige dan.
    Alleen ik slaag er nog steeds niet in bronzer goed aan te brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehh dat is wel erg fijn dat die vijftig procent afgeprijsd was!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt goed en fijn dat je het met korting hebt kunnen kopen, scheelt toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er erg mooi uit! Fijne korting ook, scheelt toch best veel!

    BeantwoordenVerwijderen