Pagina's

06 mei 2015

Before I die.. #5

Nee hoor, ik ben de Before I die-serie niet vergeten. Het was mijn plan om deze twaalf maanden vol te houden en dat ga ik doen ook. En I know, er zijn weer eens geen posts geweest de afgelopen dagen; ik zat in een minuscuul plaatsje genaamd Egmond aan den Hoef waar totaal geen wifi was en tot overmaat van ramp deed mijn 3G het ook voor geen meter daar. De bibliotheek was continu gesloten of we hadden geen tijd, dus bloggen werd het hem niet daar. Ik heb jullie wel gemist hoor en ik ben dit keer écht terug. Echt.
En als je nieuw bent en niet weet wat deze serie inhoudt: iedere maand deel ik weer vijf dingen die ik wil doen voor ik doodga. In de jaren daarna probeer ik dan per maand op zijn minst één van deze dingen uit te voeren en ik zal jullie ook up to date houden met hoe dat verloopt.

Untitled
Ik vind reizen geweldig. Het is één van mijn favoriete dingen om te doen. Dit jaar had ik bijna de kans gekregen om op uitwisseling te gaan, maar aangezien wij al een tripje van school hadden dit jaar ging het niet door. Gelukkig zullen er de komende jaren wel meer van dit soort kansen zijn en die zal ik zeker aangrijpen.

DON'T WORRY BE HAPPY | via Tumblr 
Een andere hobby van me is lezen. Ik vind het echt jammer dat ik daar dit jaar minder tijd voor heb gehad, want er staan nu nog tientallen ongelezen boeken op me te wachten in mijn kamer. Misschien moet ik daarom volgend jaar maar eens deze challenge aangaan. Ik weet dat er leuke boeken genoeg zijn, dus daar zal het niet aan liggen. Maar 8,33 boeken per maand betekent rond de twee boeken per week.. We zullen zien of het lukt, haha.

before i die i want to visit all 50 u.s. states
Een jongen uit mijn klas kan álle vijftig staten van Amerika opschrijven, uit zijn hoofd. Zo geobsedeerd met Amerika ben ik nog net niet maar het lijkt me wel heel gaaf om alle vijftig staten te bezoeken. Want Amerika bestaat uit heel veel verschillende culturen en regels. En misschien zijn er wel meer onontdekte dingen in de onbekende staten dan je denkt.

Before you die you should ...
De gedachte aan een helikopterritje maakt me al een beetje bang. En nee, eigenlijk heb ik geen hoogtevrees. Dat bedacht ik me laatst, toen ik een tweet zag over het onderwerp. Ik ben niet bang voor hoogtes. Ik ben bang voor het vallen. Natuurlijk zit je goed vast in een helikopter of in een kermisattractie of waar dan ook, maar er is altijd de mogelijkheid dat je valt. En dát maakt me doodsbang. In ieder geval vind ik helikopters er altijd leuk uitzien en het lijkt me echt heel gaaf om een keer te doen.

Untitled 
Toen ik dit zag op weheartit, wist ik gelijk dat het op mijn bucketlist moest. Die reacties die je dan waarschijnlijk krijgt moeten onbetaalbaar zijn. Vooral als je het nog lekker lijkt te vinden ook - wat natuurlijk logisch is als het eigenlijk vanillepudding is. 


8 opmerkingen:

  1. Ik krijg volgend jaar de kans om als uitwisselingsstudente naar Engeland (York) te gaan, dus die kans ga ik zeker met beide handen grijpen! Hahah, dat laatste plaatje is hilarisch, zeker doen! (;

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, wat gaaf! Ik houd echt van Engeland, is prachtig daar. Veel plezier alvast!

      Verwijderen
  2. Hahah, die laatste was wel onverwacht :-) Zalig. Leuke bucket list heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Naar Amerika met thomo hè ��

    BeantwoordenVerwijderen