Pagina's

12 mei 2015

ABC Tag! ♥


Zo nu en dan vind ik het erg leuk om een tag in te vullen. Vooral persoonlijke tags waar jullie meer over me te weten komen. Laat ik maar gelijk beginnen!

AGE
Ik ben veertien zoals je ook al aan de zijkant van de pagina had kunnen zien. Mensen schatten me vrijwel altijd ouder maar ik ben toch echt veertien. En nog niet zo lang ook.

BEST FRIEND
Pfoe, moeilijk aangezien ik met zoveel leuke mensen omga! Sommigen zie ik iedere dag en anderen maar één keer in het jaar, maar dat betekent niet dat ze minder belangrijk voor me zijn. Ik denk dat de mensen waarmee ik echt close ben zelf wel weten dat ze één van mijn best friends zijn.

CHORE YOU HATE
Afwassen, vréselijk. Toen wij een aantal maanden zonder afwasmachine zaten probeerde ik er ook zo vaak mogelijk onderuit te komen; nee, mam, ik moet écht nog even leren voor die toets. Gelukkig ben ik er voorlopig van af.

DREAMHOUSE
Een modern huis dus zoveel mogelijk wit en zwart, met gekleurde decoraties om toch nog wat sfeer in het huis te brengen. Het hoeft helemaal niet supergroot te zijn, voor mij gaat het meer om de inrichting. En een zwembad en jacuzzi zouden natuurlijk ook niet verkeerd zijn.

ESSENTIAL START OF YOUR DAY
Koffie. Ik drink het niet iedere ochtend maar af en toe heb ik echt wel even een oppepper nodig. Dan helpt cafeïne altijd.

FAVORITE COLOR
De laatste tijd ben ik in love met pastelkleuren. Ze zijn zo zacht en liefjes en cute en ze zien er ook adorable uit in outfits. Felle kleuren hoef ik niet. Wit, zwart en pastelkleuren zijn genoeg.

GOLD OR SILVER
Hangt helemaal van het sieraad af. Voor kettingen vind ik het allebei leuk, armbanden meestal goud en oorbellen heb ik dan vaak weer zilver. Als ik dan toch écht moest kiezen, zou ik voor goud gaan.

HEIGHT
1.60. Zeg ik tenminste. Misschien ben ik net één centimeter kleiner maar 1.60 klinkt nou eenmaal een stuk beter dan 1.59.

INSTRUMENTS I PLAY
Vroeger heb ik jarenlang piano gespeeld, alleen werd ik de klassieke muziek een beetje zat en was mijn pianolerares echt alleen maar gefocust op klassieke muziek. Ik ben er op een gegeven moment mee gestopt maar moet zeggen dat ik af en toe wel een beetje spijt heb.
Zingen doe ik namelijk nog wel heel graag en het lijkt me fantastisch om mezelf te kunnen begeleiden op de piano. Mijn zangleraar heeft aangeboden me ook pianoles te geven maar qua tijd lukt dat me nu echt even niet. Hopelijk over een aantal jaar.

JOB TITLE
Krantenbezorger. :') Tja, als je veertien bent zijn er niet veel andere mogelijkheden. Ook pas ik af en toe op.

KIDS
Gelukkig heb ik er nog geen. Zou wel heel vroeg zijn. Ik weet ook nog helemaal niet of ik ze überhaupt wil en daar ga ik me de komende tijd geen zorgen over maken. Dat komt later wel aan de orde.

MUSIC THAT YOU ALWAYS LISTEN TO
Ik luister naar van alles en nog wat. Van country tot R&B tot klassieke muziek. Als ik aan het leren ben werkt klassieke muziek bijvoorbeeld heel goed. En zelfs rock luister ik soms. Heel soms.

NICKNAME
Veer. Veertje. Peer - mijn oma. Beer - mijn ouders. En gups - inside joke.

OVERNIGHT HOSPITAL STAYS
Heb hier gelukkig geen enkele ervaring mee. Mijn ergste verwondingen tot nu toe waren een gekneusde hand (een pony was er op gaan staan, autsj), gekneusde schouder (wederom door een paardrijavontuur) en een gekneusde middelvinger. Die middelvinger is denk ik wel vier keer gekneusd geweest. Hoe, geen idee.

PHOBIAS OR FEARS
Ik ben als de dood voor spinnen en insecten. Ik durf niet op hoge gebouwen omdat ik bang ben dat ik val. Ik heb ook een periode een ongelofelijke angst gehad voor moordenaars tot het punt waar ik in mijn hoofd voetstappen leek te horen en een paniekaanval kreeg. Echt vreselijk is dat, kan ik je vertellen.

QUOTE FROM A MOVIE
On wednesdays we wear pink. Een lekkere betekenisloze quote maar Mean Girls is mijn favoriete chickflick. Terwijl ik hem al minstens tien keer gekeken heb, vind ik hem iedere keer nog steeds leuk.



REASON TO SMILE
Ik ga over acht dagen naar één van mijn favoriete artiesten en over achttien dagen nog een keer. Ik ga over iets meer dan vijftig dagen naar Parijs. En er zijn zulke leuke individuelen op deze wereld, daar word ik ook vrolijk van.

SIBLINGS
Lieve (tien) en Merel (twaalf). Cuties.

TIME YOU WAKE UP
Half zeven zodat ik nog een halfuur Youtube-filmpjes kan kijken. Ik denk dat je me wel verslaafd kan noemen.

UNDERWEAR
Geen, natuurlijk. Just kidding maar dit wordt me toch iets té persoonlijk.

VERY IMPORTANT DATE THIS YEAR
Vijf juli omdat ik dan naar Parijs ga en ik kan niet wachten!

WORST HABIT
Dingen uitstellen. Doe ik áltijd. Ik maak een briljante planning om me er vervolgens niet aan te houden zodat alles alsnog in de soep loopt. Echt slim.

X-RAYS YOU HAVE HAD DONE
Geen enkele.

YUMMY FOOD YOU MAKE
Pastaschotel vind ik heel leuk om te maken! En het is héérlijk. Moet je echt eens proberen. Een Italiaanse vriendin van mijn moeder had het een keer gemaakt toen we bij haar bleven eten en o my, het leek wel alsof ik in een etenshemel was beland. Terwijl ik normaal niet eens van pasta houd. Moet je nagaan.

ZOO ANIMAL
Pinguïns, panda's en dolfijnen. Allemaal heel andere dieren maar ik vind ze zo schattig!

Dat waren alle letters van het alfabet alweer, haha! Zijn jullie weer wat meer over me te weten gekomen. Ik ga niemand in het speciaal taggen hiervoor maar voel je vrij om hem over te nemen.

Enjoy your day!
Liefs,
Veerle

6 opmerkingen:

  1. Oooh Parijs <3 Supermooie stad. En dingen uitstellen.. herkenbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha gups luisteren naar rock is niet gek hoor :) en ik las "worst habit" als "worst" �� you know what I mean ��

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou jou ook iets ouder schatten, eerder 15 jaar. Ligt niet zo ver af van je echte leeftijd! (; Pastelkleuren zijn ook mijn favoriet, het zijn prachtige kleurtjes en ze zijn rustgevend! Mean girls is echt een fantastische film, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ah leuk dat je vijf juli naar parijs gaat! :D leuke tag is dit ^^ en je lijkt niet 14 hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke tag! Ik kende deze tag nog niet. Super leuk dat je naar Parijs gaat.

    BeantwoordenVerwijderen