Pagina's

18 mei 2015

25 dingen die jij nog niet over mij wist

Ik voel me echt belabberd op het moment maar goed, life goes on en ik wilde toch een post voor jullie schrijven. Zoveel energie kost typen nou ook weer niet. ;) Mijn blog is vrij persoonlijk en lifestyley maar er zijn nog heel veel dingen die jullie niet van me weten. Vandaar deel ik vandaag 25 dingen die jij hoogstwaarschijnlijk nog niet over mij wist.

1. Ik ben een enorme kluns en kan zelfs de kleinste dingetjes verpesten.
2. Ik raak heel snel gestrest en moet dan hele dagen vooruit plannen omdat ik anders niet kan slapen. Soms schrijf ik letterlijk alles van tevoren op van douchen tot eten tot oogschaduw opdoen zodat ik weet dat er niks mis kan gaan.
3. Hoewel ik heel gestrest ben, maak ik me nooit zorgen over school en toetsen - wat ik misschien wel zou moeten doen.
4. Ik ben al jaren vegetarisch.
5. Het liefst stel ik alles uit. Oh, ik kan dit ook wel morgen of overmorgen doen, het heeft toch geen haast. Bijna altijd kom ik daarna weer in tijdsnood, slim.
6. Ik zit nu in drie gymnasium en ben één jaar jonger dan de rest.
7. Als ik nerveus ben ga ik enorm trillen. Echt fijn als je een presentatie aan het doen bent voor de klas en je voelt je benen als de gek heen en weer gaan.
8. Ik raak alles kwijt. Letterlijk alles. Eigenlijk ben ik iedere dag mijn sleutel wel een keer kwijt of mijn mobiel en ik vind ze dan op de raarste plekken terug.
9. Ik vind het heel leuk om tijd door te brengen met andere mensen maar heb ook echt mijn tijd alleen nodig.
10. Ik heb heel erge buien. Zo kan ik het ene moment echt razend zijn terwijl er tien minuten later niks meer aan de hand is.
11. Toen ik nog echt klein was, leek het me heel leuk om kassière te zijn. Als ik dan nieuwe dingen had gekocht, nam ik ze mee naar mijn kamer en scande ik ze met mijn speelgoedkassa.
12. Ik droeg mijn haar tot de helft van de eerste klas altijd in een strakke staart naar achteren. Van voren leek ik dan net kaal.
13. Er zijn bepaalde mensen die me heel vrolijk maken. Ze hebben gewoon een fijne sfeer om zich heen hangen waardoor ik soms als een idioot zit te lachen.
14. Ik kan er niet tegen als dingen scheef hangen of iets op mijn bureau niet recht ligt. Daar kan ik me mateloos aan irriteren.
16. Dolfijnen zijn één van mijn favoriete dieren.
17. Mijn richtingsgevoel is heel slecht. Ik woon al mijn hele leven in dezelfde stad en ken nog steeds bijna alleen maar mijn eigen wijk. Als ik ergens anders ben en zelf de weg terug moet vinden, lukt dat vaak niet.
18. Ik ben heel eigenwijs en wil altijd mijn zin krijgen.
19. Ik word heel snel emotioneel bij films en zelfs bij boeken.
20. De laatste tijd koop ik bijna alleen nog maar zwarte kleding. Oeps.
21. Ik lust kaas alleen maar als het gesmolten en vooral niet teveel is. Wanneer ik bij anderen tosti's eet doen ze er vaak zóveel kaas op, vreselijk vind ik dat.
22. Het mooiste deel van een gezicht vind ik ogen. Ogen zijn veelzeggend en prachtig.

23. Ik ben geobsedeerd met horoscopen en lees mijn dagelijkse horoscoop iedere avond voor de volgende dag.
24. Als ik één ding aan mezelf kon veranderen, zou het mijn snelle oordeel zijn. Ik beoordeel mensen heel snel door hun uiterlijk of door wat ze zeggen of doen terwijl ik dat helemaal niet wil doen.
25. Ik kan er niet tegen als oneerlijke dingen gebeuren zoals mishandeling, bij dieren en bij mensen. Of verkrachting en al dat soort dingen. Walgelijk. En ook ziektes. Waarom bestaan ze überhaupt? Waarom is er nog geen oplossing gevonden? Ik wou dat ik aan al die dingen iets kon doen.

Dat waren ze alweer! En, nog iets over me geleerd? Als je zelf nog een random feit hebt mag je dat gerust achterlaten in de reacties.

Liefs,
Veerle

2 opmerkingen:

  1. Ik kan ook niet tegen oneerlijkheid (en onrecht)!
    Leuk om je zo wat beter te leren kennen!
    Was een tijdje niet op je blog geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb ook echt tijd alleen nodig ik hou ervan! liefs

    BeantwoordenVerwijderen