Pagina's

06 april 2015

Tumblr Roomspiration

Ja hoor, de eerste wand van mijn kamer is officieel klaar. Ik zit in een enorm proces van het opnieuw inrichten van mijn kamer: een nieuw bed, een nieuwe kledingkast en andere boekenkast. De decoraties kunnen natuurlijk niet ontbreken en dat kun je wel zien aan deze muur.

Aan de linkerkant hangt dit schattige, grijze huisje waar je zelf vier foto's in kunt stoppen. Ik kocht deze decoratie bij de Xenos voor €4,99 en vind hem ongelooflijk leuk. Door alleen zwart-wit foto's te gebruiken, houd ik het zo neutraal en simpel mogelijk.
Dan hangen er boven mijn bed typische tumblrlampjes, zoals je op de eerste foto kunt zien. Toen ik ze bij de Zeeman zag liggen, kon ik het niet laten en heb ik ze mee naar huis genomen. Of ze ze nog hebben, weet ik niet maar er zijn zeker wel soortgelijke lampjes te koop bij andere winkels.

Dan hebben we tenslotte, boven mijn bureau, nog meer foto's hangen - dit keer in kleur. Op Tumblr zijn de prachtigste foto's te vinden en om mijn kamer nog iets meer een tumblry sfeer te geven, besloot ik deze uit te printen. Ik vind dat het nog net iets extra's geeft.


Wanneer mijn kamer helemaal af is, zal ik het zeker laten zien. Als je trouwens nog leuke tips hebt voor decoraties, laat het dan zeker even weten.

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om mooie foto's van Tumblr af te halen en die in je kamer op te hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat creatief! En de wand ziet er nu al heel gezellig uit! Misscien is het leuk om de grote letters "Dream" te kopen en om dan plakjes in de muur te zetten zodat je allemaal kleine foto's kan neerzetten met mooie quotes! Fijne tweede paasdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah ik vind die lichtjes aan de muur leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijne inspiratie!
    Ik ben ook van plan binnenkort mijn kamer te verbouwen
    Dus hier heb ik zeker wat aan haha
    Liefs Shop It and Pop It

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er echt super uit tot nu toe! Echt een Tumblr-waardige kamer! ;) Ik ben echt superbenieuwd naar wanneer je kamer helemaal af is, kan niet wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel leuk uit! Binnenkort ga ik mijn kamer ook veranderen. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gezellig! Het ziet er echt Tumblr achtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen