Pagina's

25 april 2015

Favorieten van April

Hoewel de maand nog niet helemaal afgelopen is, komt het einde alweer in zicht. En het eind van april betekent ook alweer het eind van het eerste kwartjaar. Deze maand heb ik weer aardig wat nieuwe producten ontdekt en ook de random favorieten kunnen niet ontbreken.
Ik was trouwens gisteren jarig en ben daarmee eíndelijk veertien. Klinkt toch net weer iets ouder - vind ik dan.

Je kent het vast wel; van die momenten waarop al je make-up ineens op lijkt te gaan - of je laat het, net zoals ik, kapot vallen waardoor het niet meer bruikbaar is. Ook altijd heel fijn. In ieder geval had ik de afgelopen weken zo'n moment. Mijn mascara's bijna leeg, BB cream zo goed als op en mijn poeder had ik gebroken.

Gelukkig hadden ze bij de Kruidvat weer een fijne actie en scoorde ik de Maybelline Lash Sensational Mascara met wat korting. Als je zo'n Youtube-gek bent als ik, heb je hem vast wel eens voorbij zien komen. Het is nog beter dan je verwacht, pinky promise. Lengte met de ene kant van het borsteltje, volume met de andere kant. Met één laagje van deze mascara zien mijn wimpers er al fenomenaal uit. En, niet te vergeten, de mascara is écht zwart. Niet een vage donkergrijze kleur maar pikzwart. Wat voor mij wel even wennen is, is dat hij niet waterproof is. Daarom gebruik ik een andere mascara op mijn onderste wimpers.






Nog een beautyproduct wat ik echt nodig had was een BB cream. De Maybelline Dream Fresh waar ik een review over heb geschreven een tijdje geleden, is een prima product maar heeft toch net iets te weinig dekking voor mijn rode wangen. Ik heb een gokje gewaagd en de Dream Pure BB
Cream, ook van Maybelline maar dan voor de vette huid, meegenomen. Hoewel hij verkocht wordt als product voor de vette huid, kun je hem zeker weten ook voor de gemengde (en misschien zelfs droge) huid gebruiken. De dekking is precies goed en het voelt licht aan op de huid. Een fijn everyday-product.

Met een gevoelige huid zoals ik, zal je er vast al wel achter zijn gekomen dat de goedkopere maskers vaak niet werken. Ze maken mijn huid trekkerig en geven soms zelfs een allergische reactie - mijn gezicht was een keer letterlijk opgeblazen en vuurrood door één maskertje. Gelukkig heb ik een masker gevonden die én werkt én lekker betaalbaar is; Freeman Facial Revealing Peel-off Mask. Hier is de review waar je er meer over kan lezen.

Fashion is nooit mijn sterkste punt geweest. Ik vind het superleuk om outfits te combineren maar op hetzelfde moment vind ik het vreselijk. Na tien outfits aangepast te hebben 's ochtends, kom ik vaak tot de conclusie dat ik niks leuks te dragen heb. Helemaal niet waar, natuurlijk, maar met mijn slaapdronken hoofd pak ik vooral in de winter weer een simpele outfit uit de kast.
De laatste tijd vind ik het echter wel leuk om wat meer te experimenteren met kleding en mijn eigen stijl te vormen. Mijn go-to schoenen zijn de laatste tijd mijn zwarte Allstars. Hoewel ik nog steeds pleisters achter mijn voeten moet plakken iedere keer dat ik ze draag, zijn ze perfect. Makkelijk om te combineren, vrij speels maar ook weer niet te.
Wat me soms helpt om van die slaapdronken kop af te komen in de ochtend, is muziek. In de auto, tijdens het hardlopen, maakt niet uit. Muziek is een enorm groot deel van mijn dag. Als je me al een tijdje volgt, weet je vast wel dat ik gek ben van Shawn Mendes. Ken je hem nog niet; hij is ongelooflijk getalenteerd. Zoek maar op op Youtube of Spotify of wat je maar wil,, je wordt met honderd procent zekerheid verliefd op zijn stem en persoonlijkheid. Back to the point, hij heeft deze maand een nieuw album uitgebracht, Handwritten. Stitches is één van de liedjes van dat album waar ik maar geen genoeg van kan krijgen. Zeker mijn favoriete liedje van april.


In de vrije tijd die ik heb, vind ik het altijd leuk om naar de bioscoop te gaan of even gezellig thuis een film te kijken. We hebben nu een aantal weken Videoland en ik vind het súper. Misschien nog wel beter dan Netflix - want kom op, negentig procent van de films op Netflix is jaren oud.
Ik ben gek van Moordvrouw en nu het afgelopen is, ben ik het aan het terugkijken op Videoland. Zo interessant om te zien hoe je met de kleinste details een grote zaak kunt oplossen. Echt één van mijn favoriete series.

"If people were rain, I was drizzle and she was a hurricane."
En dan nog mijn favoriete boek van de maand. Al ongeveer vijf keer ben ik begonnen in Looking For Alaska en elke keer las ik hem weer niet uit vanwege tijdsgebrek. Ik ben nu voor de zoveelste keer begonnen met lezen en vind het tot nu toe gewéldig. Een echte aanrader! De schrijfstijl van John Green is sowieso mijn favoriet en ik kan niet wachten om nog meer boeken van hem te lezen.

Dat waren mijn favorieten dan alweer! Wat was jouw favoriete product van de maand?
Liefs,
Veerle

5 opmerkingen:

  1. Leuk weer Veerle! En leuk boek van John Grey ��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeele leuke lijst! Ik heb het boek ook, maaar ik moet het nog lezen oepsie. Ik ben ook geen fashion queen maar ik houd van All stars, kun je nooit verkeerd mee gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk artikel . Erg leuke schoenen !
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke favorieten! Ik ga binnenkort denk ik ook Looking for Alaska lezen :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke favorieten! Zelf ben ik ook erg fan van Shawn Mendes en het is jammer dat niet veel mensen weten wie hij is. Ook combineer ik mijn all stars met bijna alles haha :-) x

    BeantwoordenVerwijderen