Pagina's

01 april 2015

Before I die.. #4

Het is weer tijd voor één van mijn favoriete posts om te schrijven: Before I Die. Iedere maand deel ik vijf dingen die ik wil doen voor ik doodga. Zo kan ik er later op terugkijken en deze dingen proberen uit te voeren.

(100+) Tumblr 
Zoals ik al meerdere malen heb verteld op mijn blog, wil ik niet mijn hele leven in Nederland blijven wonen. Het liefst ga ik gelijk na de middelbare school weg maar qua geld is dat waarschijnlijk niet mogelijk. Een eigen huisje dichtbij New York City is mijn grote droom.

bucket list for girls | via Tumblr 
Ik vind bruiloften altijd iets magisch hebben, alsof je in een sprookje bent belandt. Een echte 'beste vriendin' heb ik niet maar wel veel goede vriendinnen waar ik maar al te graag een bruidsmeisje van zou willen zijn. Het voorbereiden van de bruiloft, een jurk uitzoeken, ik heb er nu al zin in.

bucket list for girls | via Tumblr 
Nog nooit heb ik gevlogen. Mijn familie heeft daar gewoon niet zo'n behoefte aan én het is vaak peperduur met vijf personen. Naar Frankrijk of België gaan vinden we vaak al goed genoeg en daar is geen vliegtuig voor nodig. Later wil ik wel graag naar Amerika en een andere optie dan het vliegtuig is er niet echt. 
Ik moet zeggen dat ik na al die vliegtuigrampen wel wat angstig ben geworden maar goed, ik wil het nog steeds een keer doen in mijn leven.

bucket list for girls | via Tumblr
Ik luister vrijwel iedere dag naar muziek. Het genre maakt me eigenlijk niks uit. Als ik de radio aanzet luister ik al snel naar popmuziek, maar ook de country en R&B-lijsten op Spotify vind ik leuk om naar te luisteren. Zelfs klassieke muziek kan wel eens fijn zijn als ik bijvoorbeeld aan het leren ben. Verder hangt er altijd een heel gezellige sfeer op zulke evenementen - dat lijkt in ieder geval zo.

 
Fotograferen vind ik ongelooflijk leuk, áls ik de camera van iemand anders kan lenen. Met de camera van je iPhone schiet je namelijk niet zo heel veel op. Een digitale camera hebben we wel maar ik merk toch dat de mooiste foto's vaak met een spiegelreflexcamera zijn genomen. Helaas zijn de prijzen van dit soort camera's wat minder leuk.. Alles bij elkaar genomen (lenzen etc.) komt het al snel neer op meer dan duizend euro en op deze leeftijd sprokkel je zo'n geldbedrag niet zomaar bij elkaar.

Liefs,
Veerle

7 opmerkingen:

  1. Alles wat je hier boven opnoemt heb ik al eens gedaan! Wauw zeg, wat een geluksvogel ben ik toch... Ik begrijp dat ik niet iedereen deze dingen gedaan kan hebben dus ik prijs mezelf echt gelukkig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat gaaf! Ik hoop dat ik ze binnen een aantal jaar ook allemaal van mijn lijstje af kan halen. :)

      Verwijderen
  2. Mooie wensen heb je! Een vliegtuig is inderdaad heel eng. Ik vloog nu al een aantal keer en telkens opnieuw is het al een ramp om naast mij te zitten, zo bang ben ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah, eindelijk heb ik je blog gevonden! De link deed het telkens niet! Superleuk lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nummer twee mag ik bijna doen :-D In mei.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk lijstje. Ik hoop dat het snel uitkomt.

    BeantwoordenVerwijderen