Pagina's

11 maart 2015

Wishlist Maart/April

Eigenlijk heb ik altijd wel dingen op mijn wishlist staan. Make-up, een nieuwe stijltang of die prachtige tas waar ik nog even voor moet sparen. Ik besloot vandaag een wishlist te maken van dingen die ik in maart en/of april wil kopen aangezien ik aan het eind van maart nog wat ga shoppen en in april jarig ben.

Vorig jaar kocht ik voor het eerst een stijltang, van Babyliss. Eindelijk kon ik mijn haar dan ook steil dragen. Dacht ik. Het was een goedkope tang dus ik had er ook niet zo heel veel van kunnen verwachten maar geloof me, het is echt niks als je krullend en vrij dik haar hebt. Wanneer ik mijn haar met die tang heb gestyld blijft het nog niet eens een paar uur zitten, het wordt snel weer pluizig en is er wat wind? Dan zijn mijn krullen binnen no-time weer terug.
Vandaar dat ik nu een duurdere stijltang op mijn wishlist heb staan, één van Braun waar ik heel veel goede dingen over heb gehoord. Natuurlijk is het zonde om mijn haar vaak te stylen aangezien het dan sneller dood gaat maar als je iedere dag je krullen weer moet temmen, word je daar ook niet blij van. Af en toe mijn haar steil dragen is dan een veel makkelijkere optie.

Oogschaduw dragen doe ik nu ook vrijwel iedere dag. Heb ik geen oogschaduw op, voel ik me vaak anders en 'naakt'. Omdat ik een combinatiehuid heb en daarbij vrij vettige oogleden horen, moet ik eigenlijk een oogschaduwbasis gebruiken. Op dit moment gebruik ik een foundation in combinatie met poeder om ervoor te zorgen dat ik een goede basis heb voor mijn oogschaduw maar een goede oogschaduwbasis is natuurlijk veel handiger. Ik heb Vera Camilla de nieuwe van Catrice (€3,60) heel veel zien dragen, dus ik wil hem ook wel eens uitproberen!

Nog iets wat met make-up te maken heeft: lippenstift. Ik heb geen enkele lippenstift in mijn collectie, wat best raar is aangezien ik normaal veel verschillende producten uitprobeer. Toch ben ik telkens bang dat de kleur me niet goed gaat staan of dat hij niet lang blijft zitten, enzovoorts. Ik vind het wel ongelooflijk leuk staan bij mensen als ze lipstick ophebben dus ik ga deze week even naar de Kruidvat om een nude lipstick van L'Oréal op te halen (er is nu een korting dat alle L'Oréal lipsticks €10,- zijn). Als jullie hiervan een review zouden willen zien, laat het dan even weten!

Misschien hebben jullie het niet meegekregen maar de vorige keer dat ik een wishlist maakte, stond er ook een tas op. Ik heb nog steeds geen zwarte, mooie tas gekocht maar ik denk dat die er wel aan komt. Laatst zag ik een prachtige tas op de website van Abercrombie & Fitch en die staat zeker op mijn verjaardagslijstje. Een mooie, simpele tas met genoeg ruimte.

Dan zijn dat de producten/dingen die op dit moment op mijn wishlist staan! Als jullie nog goede producten hebben die ik zou moeten uitproberen, sta ik altijd open voor suggesties.

Liefs,
Veerle

9 opmerkingen:

  1. Ik ben wel benieuwd naar die lipstick die je gaat kopen! Laat die review maar komen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke wishlist! Wat zonde om zulke mooie krullen te stijlen, ik zou willen dat ik zulke mooie krullen had! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd welke lipstick het word! Ik heb zelf ook krullen en wil het ook af en toe graag stijlen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke wishlist! Bij mij staat nog steeds een MAC lipstick bovenaan haha
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er staan inderdaad leuke dingen op. Ik heb de Braun stijltang gehad en deze zo snel mogelijk teruggebracht. :p Ik ben ook benieuwd naar je lippenstif!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt? Waarom heb je hem teruggebracht als ik vragen mag? Vanwege de prijs of werkte hij niet goed?

      Verwijderen
  6. Naar de nude lipsticks van L'Oreal ben ik zelf ook heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. erg leuke wishlist ik hou van nude lipsticks mijn favoriet waarvan ik er al drie heb gebruikt is van Catrice de 240 hey nude!

    BeantwoordenVerwijderen