Pagina's

25 maart 2015

Spring Is Here

🌸🌹🌼
De lente is zeker weten mijn favoriete seizoen. Dat heel warme of juist heel koude weer kan me gestolen worden. En die regen ook. Iets daar tussenin is meer mijn cup of tea. Rond de twintig graden zo aan het eind van de lente met een lekker zonnetje erbij, allerlei jonge dieren om me heen en de vogeltjes die heerlijk aan het zingen zijn 's ochtends. Van dat soort dingen kan ik nou echt genieten.


Spring is in the air❤️Zoals ik net al zei kan het zomerweer me gestolen worden. Terwijl de meeste mensen het heerlijk vinden, ben ik er na een week al wel weer klaar mee. Mijn zonneallergie kan daar wel aan meehelpen en alsof dat nog niet genoeg is ben ik ook nog eens allergisch voor de meeste soorten zonnebrand. Alleen de afgrijselijk dure merken kan mijn huid hebben. En om eerlijk te zijn vind ik het ook niks aan, die hitte. Het vieze zweet en het in een hemdje met shorts nog steeds warm hebben. Echt niet mijn ding. Geef mij maar het koelere lenteweer.
Ook kan ik eindelijk weer buiten zitten te werken aan mijn huiswerk of eens gaan hardlopen zonder dat ik het ijskoud heb. Want, zoals ik al zei, is ook de winter niet mijn favoriet. Dikke truien zijn allemaal wel leuk voor een week of drie totdat zelfs die dikke truien niet meer warm genoeg zijn en je nog twintig extra lagen aan moet doen. Dat ik eindelijk weer rokjes en panty's aan kan zonder half te verkleumen, dat ik mijn pastelkleuren kan dragen, dat mijn vrolijke nagellak weer op kan worden gedaan: geweldig.

Als de dierenliefhebber die ik ben, zijn de lieve diertjes nog een pluspunt aan de lente. Overal om me heen zijn jonge dieren die ongelofelijk schattig zijn. Met mijn hond een lange wandeling maken is nu ook geen probleem meer aangezien de vieze modderpaden nu weer normale zandwegen zijn en vogels en vlinders zijn ook weer overal te zien.

Indie♡ | via Tumblr

10 Best DIY Easter Eggs | Camille Styles
De dagen worden eindelijk weer langer. Doordat de zon zo snel ondergaat in de winter, heb ik eerder het gevoel dat het al laat is en ga ik naar mijn gevoel ook eerder naar bed. Nu komt daar weer verandering in met de zomertijd en de zon die net wat langer bij ons blijft. Omdat ik echt een avondmens ben, heb ik heel veel plezier aan de lange dagen.
Dan: Pasen. Nog steeds verstoppen mijn ouders ieder jaar paaseitjes waarna mijn zusjes en ik vrolijk op zoek gaan. De sfeer die Pasen met zich meebrengt vind ik echt heel leuk en de chocolade is ook mooi meegenomen - daar zal mijn lichaam het niet mee eens zijn, maar goed. Eens in de zoveel tijd moet het een keer kunnen.

En natuurlijk kan ik mijn verjaardag niet vergeten: vierentwintig april. Nog een maandje en dan is zover; ik ben eindelijk veertien. Ja, veertien. Op de één of andere manier hebben mensen altijd het idee dat ik ouder ben en op een concert schatte iemand me zelfs zeventien (?!). Ik vind het vrolijke gevoel op mijn verjaardag altijd super en ga dan ook zeker van de dag genieten. Het feit dat mijn verjaardag dit jaar op een vrijdag valt is nog beter.

Houden jullie ook zo van de lente?
Liefs,
Veerle

5 opmerkingen:

  1. Ik ben zo blij dat de lente er weer is! Eindelijk weer wat zon, bloemetjes, bladeren aan de bomen.. Ik word daar veel vrolijker van dan die winter..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die jonge diertjes, altijd zo verschrikkelijk lief. Ik kwijl altijd helemaal weg bij een kinderboerderij, haha. Ik schatte je inderdaad ouder! Maar ja, ik ben dan ook al een oude bok van 23.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De lente is zo fijn!! Enige nadeel is dat ik vroeg wakker word van de vogeltjes die fluiten haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik hou ook echt van de lente!!♥♥

    BeantwoordenVerwijderen