Pagina's

15 maart 2015

L'Oréal Color Riche Collection Exclusive

Afgelopen week hebben jullie op mijn wishlist kunnen zien dat ik één deze maanden mijn eerste lipstick wilde uitproberen. Toen ik zaterdag in de Kruidvat was en zag dat er nu een één-plus-één gratis actie was van L'Oréal, móest ik de lipstick wel meenemen. Ik heb het over Eva's Nude uit de Color Riche Collection Exclusive lijn. Alle kleuren uit deze lijn zijn nude en gekoppeld aan één van L'Oréal's ambassadeurs. Aangezien de ambassadeurs ieder een heel andere huids- en haarkleur hebben, zit er voor bijna iedereen de perfecte nudekleur tussen.

Laat ik beginnen met de verpakking; wauw. Gewoon wauw. De matzwarte verpakking doet me denken aan de NARS lipsticks, die natuurlijk een stuk duurder zijn. Door de gouden details krijg je al snel de indruk dat dit een high-end lipstick is. Het enige minpunt is dat wanneer ik de lipstick weer naar beneden draai, er een stukje 'afschraapt' en aan de binnenkant in de verpakking komt te zitten. Wees dus voorzichtig met het omhoog en naar beneden draaien van je lipstick.
De kleur die ik heb gehaald is Eva's Nude omdat deze het best bij me past qua huids- en haarkleur. Eva Longoria heeft zowel bruin haar als bruine ogen en is getint. Vooral in de zomer denk ik dat deze warme oranjebruinige tint me goed zal staan maar ook nu vind ik de kleur prachtig. Ik denk dat de lipstick bij mensen met een warme huidskleur er mooi uitziet door de oranje ondertoon die het heeft. Voor mij is het echt een 'my lips but better'-kleur die ik iedere dag en met bijna iedere ooglook kan dragen.

De lipstick voelt erg comfortabel aan op je lippen. Het voelt zacht en hydraterend maar zit toch best vast waardoor ik er zeker iets mee kan eten of drinken als ik voorzichtig doe. Een heel vettige avondmaaltijd overleeft de lipstick denk ik niet maar daarna even snel een nieuw laagje opdoen en je lippen zien er weer perfect uit. Bij mij blijft de lipstick drie à vier uur mooi zitten.

Toch heb ik nog een minpunt ontdekt: de geur. Wat een vréselijke geur. Ik weet niet wie er op het idee is gekomen om ze een geurtje te geven maar dat mag naar mijn mening wel veranderd worden. Vooral wanneer je de lipstick aanbrengt, ruik je de geur heel goed. Na ongeveer een halfuur dragen van de lipstick merk ik de geur niet echt meer op en als je een lekkere parfum op je nek spuit, weet ik zeker dat je de lipstick ook niet zult ruiken. Ik kan me echter voorstellen dat dit een afknapper is voor sommige mensen.

Ik ben erg tevreden met de lipstick. Makkelijk aan te brengen, voelt comfortabel en het is ook nog eens een prachtige everydaykleur. Zeker aan te raden!
De lipsticks uit de Color Riche Collection Exclusive lijn zijn voor €14,99 te koop bij o.a. Kruidvat.

11 opmerkingen:

  1. Jammer van de geur, Maar wat een ontzettend mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw hij ziet er prachtig uit! Fijne review wel balen dat de geur niet heel erg lekker is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er inderdaad een mooie everyday kleur uit! Wel jammer van de geur...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij ziet er tof uit, maar ik zou niet graag een half uur met iets onder mijn neus lopen wat niet lekker ruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, snap ik! Ik heb er zelf niet heel veel last van maar kan me zeker voorstellen dat je het liever niet hebt.

      Verwijderen
  5. Ik vind deze lijn van lipsticks zo mooi! Ik heb zelf een felle rode!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooie kleur en verpakking maar ik draag nooit producten met een erg opvallende geur, krijg daar snel hoofdpijn van helaas

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer van de geur. Maar de kleur is ontzettend mooi! Echt zo een mooie zachte tint die ideaal is voor de lente <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het lijkt me een mooie draagbare tint! Mag ik je een tip geven? Je lettertype is erg klein, dat leest wat moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tip! Ik heb hem wat groter gemaakt, hoop dat het zo wat beter te lezen is. :)

      Verwijderen