Pagina's

13 maart 2015

Life Update: Sporten, school?

Na een lange toetsweek en de bijna-verandering van winter naar lente, leek het me wel weer eens tijd voor een life update omdat er heel veel dingen zijn waar ik jullie over kan en wil vertellen!
Laat ik dan ook maar gelijk beginnen met school. Mijn afgelopen toetsweek ging tot mijn grootste verbazing heel goed! Ik had me net iets meer ingezet dan normaal (had nog steeds tienduizend keer beter gekund maar voor mij is dit al een hele prestatie) en de cijfers waren voor het grootste deel ook heel goed! De enige echte tegenvaller was aardrijkskunde, mijn leraar besloot een 7.8 in te voeren online en me daarna teleur te stellen met een 5.8 in de les. Niet dat ik normaal goed ben in aardrijkskunde maar het was toch wel even vervelend. Like seriously, hoe zie je een vijf aan voor een zeven? Dacht dat ik al geen goede ogen had.

Ik ben ook eindelijk weer begonnen met sporten! Een maand lummelen en alles eten wat ik wilde, heeft me wel doen inzien dat ik dat echt even moet veranderen. Niet omdat ik heel veel ben aangekomen of zo maar gewoon omdat het echt heel ongezond is. Vandaar dat ik ben begonnen met de thirty day crunch challenge, ik ga weer iedere week naar de sportschool en doe het liefst twee à drie keer per week een workout van Youtube. Ja ja, ik ben weer goed bezig. Het eten kan nog wel wat gezonder, maar daar ben ik mee bezig.

En jongens: de lente komt er weer aan! Hier heb ik al zó lang op gewacht. Winter vind ik vreselijk, ieder jaar weer schrik ik van hoe koud het nou eigenlijk is en hoeveel lagen kleding ik wel niet moet dragen om geen kou te vatten op school (op de één of andere manier hebben de leraren het daar áltíjd warm en besluiten ze de ramen even lekker open te gooien terwijl het echt vijf graden is buiten). Gelukkig zie ik al drastische veranderingen in het weer en begint mijn winterjas zelfs te warm te worden.

Op het gebied van romantiek of dat soort dingen heb ik geen nieuws. De afgelopen tachtig jaar ook niet gehad. Een groot deel van de jongens op mijn school zijn echt van die typische tienerjongens (lees: geven alleen maar om het uiterlijk van een meisje en of ze mooie rondingen heeft) en kom op, daar heeft niemand behoefte aan. En de normale jongens die er dan zijn tonen nauwelijks tot geen interesse, dus ja. Er was laatst trouwens wel een jongen op Instagram die me begon te stalken maar daar had ik ook echt geen interesse in. Engerd.

Ik denk dat dat wel een beetje in de buurt komt van alles wat ik jullie wilde vertellen! Mijn verwachtingen waren dat dit een heel lange post zou worden maar zo zie je weer; schijn bedriegt. Als je het nog niet kon merken, ik ben echt ongelooflijk hyper terwijl ik dit typ dus als mijn schrijfstijl iets anders lijkt dan normaal kan dat kloppen.

Liefs,
Veerle

6 opmerkingen:

  1. Haha. Wacht maar, die jongens worden vanzelf volwassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schrijf je aangenaam! echt heel leuk om jouw blog te lezen!
    belle-fin.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed dat je je sporten weer hebt opgepakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Boys will be boys ;-) Succes met 't sporten, volhouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel goed dat je het sporten ehbt opgepakt! En nu volhouden, haha. Dat is het lastigst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk geschreven! Goed dat je weer bent begonnen met sporten.

    BeantwoordenVerwijderen