Pagina's

20 maart 2015

Let's Get Very Personal

the neighbourhood | Tumblr
Laat ik het maar gewoon toegeven, ik heb een writers block. En niet zo'n kleine ook. Ik denk eigenlijk dat het komt doordat alles nu heel rustig is in mijn leven en er niet zoveel dingen gebeuren waar ik mijn inspiratie uit kan halen. Toch wilde ik jullie weer een artikel geven en om eerlijk te zijn is een TAG dan vaak mijn redding. Door Teske's oude blogposts scrollende zag ik deze TAG die 'Let's Get Very Personal' heet. Persoonlijke vragen dus en aangezien mijn blog vrij veel persoonlijke posts bevat, leek dit me wel interessant.

Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Ik hoop het wel!

Wanneer is de laatste keer dat je gebroken was? (emotioneel)
Al best wel een tijd geleden! Ik denk dat de laatste keer was aan het eind van 2013 toen ik een ongelooflijk grote ruzie kreeg met mijn beste vriendin van dat moment. Er werden zulke nare dingen over en tegen me gezegd dat ik het echt even niet meer aankon en me ook een tijd lang heel slecht voelde.
I have wifi for a while at this restaurant lol

Heb je ergens zin in op het moment? (eten)
Witte chocolade, altijd. Het is maar goed dat mijn ouders vrijwel nooit chocoladerepen in huis halen want anders zouden ze binnen één dag toch al weg zijn, oeps. Wat Ben & Jerry's zou er nu trouwens ook wel ingaan.

Als je iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat dan zijn?
Niemand. Ik heb tijdens het schrijven echt mijn rust nodig en zelfs muziek kan dan soms teveel worden.

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Geen. Ik weet sowieso niet of ik later kinderen wil maar gelukkig hoef ik daar nog lang niet aan te denken. Nu focus ik me op school, dan op mijn studie en dáárna zien we het wel weer. Maar tien kinderen wordt me teveel, op welke leeftijd dan ook.

Wat hoor je op het moment van schrijven?
Mijn toetsenbord, dúh. Flauwe grap, sorry. Voor de rest hoor ik mijn vader op de badkamer en het irritante geruis van mijn laptop. Ik zet bijna nooit muziek op tijdens het schrijven van een artikel, puur omdat ik dan mee ga zingen en afgeleid word.

ɪɴғɪɴɪᴛʏ ♕

Staat je bed tegen een muur aan?
Ja, met de lange zijde en het hoofdeinde staat mijn bed tegen een muur aan. Leuke random vraag, haha!

Waar denk je op dit moment aan?
De vogels die nu net zijn gaan zingen en de spierpijn die ik door mijn hele lichaam voel door het gewéldige (kuch kuch) hoogspringen bij gym.

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Ja. Als iemand me nodig heeft ben ik er altijd voor hem of haar en niks is me te gek. Ik vind het zelf ook heel fijn als mensen voor mij klaarstaan dus zorg ik ervoor dat ik hetzelfde bij hen doe.

Follow me!

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Ik denk dat niemand mij heeft zien huilen de afgelopen jaren (oké, stiekem wel één keer maar dat was een fangirlding en als ik het hier deel denken jullie dat ik niet helemaal goed ben dus ik post het niet). Sowieso huil ik niet veel en als ik dan eens huil is het om een film. Mijn gevoelens houd ik altijd binnen, haha.

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Ik ga tikken met mijn been, begin als een gekke te trillen en bijt op mijn lip. Misschien zelfs nog wel meer waar ik nu even niet op kan komen.

Wees eerlijk, vind jij mensen over het algemeen leuk?
Verschilt. De jongeren van tegenwoordig? Nee. Ik heb het gevoel dat voor veel mensen alles om populariteit en uiterlijk gaat terwijl het naar mijn mening juist om het innerlijk zou moeten gaan. Vrijwel iedereen vormt nu heel snel een mening en geeft je niet eens een eerlijke kans als ze al verhalen over je hebben gehoord.

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Nee.

Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Ik vind dat er eigenlijk altijd wel een reden is om te lachen; kijk om je heen, hoe mooi is het dat wij ons leven allemaal zo goed hebben opgebouwd en zo van het leven kunnen genieten?

Untitled

Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Ja maar of ze het altijd meenden, dat weet ik niet.

Zou je gelukkiger zijn als het leven een 'rewind'-knop zou hebben?
Nee. Als je me dit een half jaar eerder had gevraagd, zou ik zeker weten ja hebben gezegd. Nu heb ik echter wel door dat de dingen die ik heb gedaan en gezegd, mij bepaalde dingen hebben geleerd en ik daardoor de persoon ben geworden die ik vandaag ben.

Vertel jij je ouders alles?
Nee maar eigenlijk vertel ik niemand echt alles. De meeste serieuze problemen en dingen houd ik voor mezelf en probeer ik in mijn ééntje op te lossen.

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Ik heb geen relatie maar ja, het zou me wel degelijk iets uitmaken. Ten eerste is het heel ongezond en ten tweede vind ik het heel erg stinken. Vooral wanneer mensen ook binnen in hun huis roken, ruikt het daar vaak heel erg naar rook en zit de geur soms zelfs in hun kleren.

.

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Nee, maar dat soort dingen voel ik nooit aankomen. Bij mij gebeurt het vaak juist wanneer ik het niet kan gebruiken.

Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Ik denk het wel maar ik ga hier geen namen delen. :)

Denk je meer aan het verleden, de toekomst of het hier en nu?
Ik probeer heel erg aan het hier en nu te denken en me niet zoveel zorgen te maken over het verleden en de toekomst maar soms lukt dat toch nog niet helemaal.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Normaal gesproken zes tot zeven uur omdat ik nou eenmaal om half zeven moet opstaan en vaak niet voor twaalf uur in slaap val.

Ben jij gemakkelijk om mee om te gaan?
Van de ene kant wel, maar van de andere kant ook helemaal niet. Ik ben eigenwijs en ben dus niet bang om mijn eigen mening te geven zelfs als het discussies uitlokt. Aan de andere kant maak ik veel grapjes en beoordeel ik mensen niet meteen dus ben ik denk ik wel makkelijk benaderbaar.

Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Zeker niet.

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Water. Bij het avondeten drink ik altijd water en heb ik geen behoefte aan iets anders.

Welk soort bed heb jij?
Een éénpersoonsbed. Ik krijg binnenkort wel een nieuwe maar het blijft gewoon een éénpersoonsbed aangezien ik pas dertien ben en echt nog geen tweepersoonsbed nodig heb.

Untitled | via Tumblr

Hou je van de regen of haat je het?
Als ik zelf binnen zit vind ik het niet erg maar als ik buiten fiets vind ik het vreselijk. Er komen constant druppels in mijn ogen waardoor mijn zicht belemmerd wordt, mijn haar wordt nat en ziet er eenmaal op bestemming aangekomen vreselijk uit en mijn make-up wordt ook nog eens van mijn gezicht afgewassen.

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf gezegd had dat je het nooit zou doen?
Ik denk het niet.

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Nu denk ik meer als een optimist terwijl ik een jaar geleden nog echt een pessimist was. Ik probeer nu altijd het positieve in dingen en mensen te zien en er altijd het beste van te maken. Toch kan mijn faalangst me in sommige gevallen nog wel een pessimist laten lijken.

Met wie heb je als laatste in een auto gezeten, op je familie na?
Ik denk met wat vrienden toen we van een feestje terugkwamen.

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
Ik denk dat dat Mockingjay Part 1 was, echt al weer een aantal maanden terug! Samen met een vriendin die ook fan is van The Hunger Games ben ik daar heen geweest en ik vond het echt een goede film.

(2) Tumblr

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Helaas wel. Uiteindelijk heb ik al die mensen weer vergeven maar ik weet niet of dat de beste keuze is geweest.

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Nee. Dingen organiseren vind ik superleuk maar zelf een groot feest geven? Teveel kans om te falen haha, dus dat gaat bij mij echt niet gebeuren.

Heb je spijt van je vorige relatie?
Gaat een beetje moeilijk als je er nog nooit één hebt gehad - niet zo gek ook op mijn leeftijd.

Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Bij een concert. Ik vind de sfeer daar zó gaaf! Iedereen is fan van de persoon die er optreedt en zo hebben we gelijk een gespreksonderwerp. Ik ben pas naar één concert geweest maar heb daar al gelijk meer dan twintig nieuwe vriendinnen gemaakt. Discotheken vind ik om eerlijk te zijn niet zo geweldig.

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Ja. Mooie ogen en bruin haar doen het altijd goed bij mij.

Untitled

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Ik denk en hoop het niet.

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteedt?
Ja, zonder make-up de deur uitgaan is echt geen optie meer voor mij. Ook moet mijn haar fatsoenlijk zitten en moet ik ervoor zorgen dat mijn outfit er redelijk uitziet. Vroeger was ik hier een stuk makkelijker in maar ik ben toch wel wat veranderd.



Ben jij snel jaloers?
Nee, ik denk het niet.

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Nee, ik ga in het begin van april met mijn moeder naar Amsterdam dus daar wacht ik even op met het uitgeven van mijn geld.

Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Nee.

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Ik denk een vriendin maar dat was huilen van het lachen.

Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Ik heb geen ex (tenzij je de kleuterschool meetelt) dus nee.

Wat doe je morgen?
Morgen ga ik zes uur naar school waarvan ik minstens een kwartier/halfuur naar de zonsverduistering kijk met speciale brillen. Daarna ga ik een tv-avond houden met mijn familie en daar hoort lekker eten bij!

Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Nee, zeker niet. Ik ben wel eens 'benaderd' maar dan door personen waar ik echt nooit iets mee zou willen. Wel ben ik iemand die vaak een kleine crush heeft op iemand maar er niets mee doet.

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Eigenlijk niet. Ik houd wel van wat tijd alleen 's avonds.

'

Houd je van suikerspinnen?
JA. Ik ben helemaal niet zo'n zoetekauw maar suikerspinnen zijn echt heerlijk. Nu zou ik er wel ééntje willen.

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Eén van mijn vriendinnen denk ik.




Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Nee. Niet dat ik weet, in ieder geval.

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
Zeven. Er is niks geweldigs gebeurd maar ook niets wat ik als slecht zou kunnen ervaren dus over het algemeen was het een vrij saaie week.

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Ja.

ttessanns -

Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Slapen. Ik was gisteravond echt doodmoe en was dan ook al heel snel in slaap gevallen.

Wat is je stemming op dit moment?
Grappig? Ik weet niet maar op de één of andere manier ben ik echt in een stemming waar ik alleen maar grapjes wil maken en lachen.

Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Mijn vader.

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Nein. Deze maand is tot nu toe vrij saai, haha.

Met wie was je gisteravond?
Me, myself and I.

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Nee, ik was weer eens uren youtubevideo's aan het kijken op mijn kamer tot ik echt niet meer kon. Totaal geen communicatie dus.



Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Ik denk niet dat daar een 'regel' of zoiets voor is.

My love😍😍😍💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

Heb je plannen voor dit weekend?
Ja, ik ga eindelijk Insurgent bekijken in de bioscoop en ik denk ook nog even de stad in.

Jemig zeg, wat was dit een lange tag! Ik heb het gevoel dat mijn writers block door de variatie van deze vragen alweer iets is verminderd dus binnenkort zijn mijn posts weer net als normaal hoop ik.
Ik ben wel benieuwd naar jullie antwoord op deze vraag:
Zou je gelukkiger zijn als het leven een 'rewind'-knop zou hebben?
Laat het zeker achter in de reacties!

Liefs,
Veerle

12 opmerkingen:

  1. Wat een persoonlijke tag! Pfoe hee, 0 kinderen of 10 kinderen, wat een vraag.. Ik wil héél graag kinderen maar ehh.. 10?! En nee, ik zou niet gelukkiger zijn als het leven een rewind-knop heeft. Echt niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superpersoonlijk en zoveel vragen! Die random vragen ook, hoe staat je bed etc. Amai. Je bent best een gesloten persoonlijkheid als ik het zo lees. Toch gek dat je dan een blog hebt en niet veel loslaat, maar mensen toch het gevoel geeft dat ze je "kennen''. Haha lastig uit te leggen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een leuke reactie! Ik vind het heel fijn dat ik zo'n gevoel af kan geven met mijn blog. :)

      Verwijderen
  3. Echt super leuk om je antwoorden te lezen! Ik denk dat je wel een tijdje bezig bent geweest met deze tag, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke tag! En ook heel leuk beantwoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow het is echt een lange vragenlijst. En als ik zo weinig zou slapen als jij, zou ik het echt niet volhouden, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke maar erg lange tag! leuk ingevuld nu ken ik je weer een beetje beter!

    BeantwoordenVerwijderen