Pagina's

27 maart 2015

Favorieten van Maart

Ben ik de enige die vind dat het jaar zo snel voorbij gaat? Er is alweer bijna een kwart van het jaar om! Mindblown. Deze maand heb ik om eerlijk te zijn niet heel veel nieuwe producten uitgeprobeerd maar wel wat oude favorieten herontdekt.

Toen ik in de Kruidvat was om eindelijk een prachtige lipstick van L'Oréal te halen, was er een één-plus-één gratis actie. Natuurlijk wilde ik daar van profiteren en besloot ik nog één van de L'Oréal L'Ombre Pure Eyeshadows uit te proberen. En o my god, nog zo'n prachtige oogschaduw! Ik heb de kleur 201 Saint Germaine gehaald, een mooie nudekleur met shimmers. De pigmentatie is fantastisch en het is de perfecte everydaykleur voor over het gehele ooglid.
Blush gebruik ik vrijwel nooit omdat ik van mezelf al erg rode wangen heb en het dus niet heel veel toevoegt. Toch merk ik dat ik nu wanneer ik BB cream draag meer geneigd ben ook blush op te doen. Zo ziet het er net wat frisser en natuurlijker uit. Ik heb de Catrice Defining Blush in 040 Think Pink heel veel gebruikt deze maand, een felroze kleur die volledig mat is.

Naast beauty heb ik ook nog een serie ontdekt de afgelopen maand: Revenge. KathleenLights (beautyguru) raakt hier maar niet over uitgepraat en aangezien Pretty Little Liars net de laatste aflevering van dit seizoen heeft gehad, vond ik het wel weer tijd voor een nieuwe serie. Ik heb pas twee afleveringen gezien maar vind het nu al geweldig. Het is een drama/mystery/thrillerserie, een combinatie van mijn favoriete genres. Kan niet beter dus!


Dan heb ik nog een favoriete quote van de maand.
John Green heeft de meest geweldige quotes vind ik en iedere keer als ik ze lees raak ik weer geïnspireerd. Soms schaam ik me zelfs een beetje als ik deze quote lees; mensen beoordelen hoeft en hoort helemaal niet. Door dit zinnetje raak ik echt aan het denken en bedenk ik me maar weer eens dat ik niet alleen op een positievere manier over gebeurtenissen moet denken maar ook over andere mensen. Het is echt niet dat ik iedereen afsnauw, in tegenstelling, maar er floept bij mij al snel iets negatiefs uit over anderen. Jaloezie of onzekerheid, wat het is weet ik niet. Ik werk er in ieder geval aan.

Trouwens nog een heel kleine life-update: ik ga voor mijn verjaardag met mijn moeder een weekendje weg! Eigenlijk staat dit al jaren op de planning, het is er alleen nog nooit van gekomen. Welke stad het gaat worden weet ik nog niet (als je nog suggesties hebt voor leuke plaatsen in Nederland en eventueel België?) maar ik heb er in ieder geval heel veel zin in.

Liefs,
Veerle

12 opmerkingen:

  1. Die quote is prachtig! En idd, de tijd gaat zoooooo snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie quote. Eentje om te onthouden.

    P.S: Brugge is de moeite!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor mijn gevoel gaat dit jaar ook héél snel!
    Die Catrice blush is mooi, heb hem zelf ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zelf gebruik ik geen blush (roze wangetjes enzo), maar die ziet er wel leuk uit! Wat leuk dat je met je moeder op weekend gaat! Ik weet niet direct aanraders om te bezoeken, maar alvast veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor Veerle. Gent of Zandvoort (in combinatie met Haarlem) is ook een aanrader. Leuke quote van John Grey 😂😂😂

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat fijn die blush! Die Catrice blushes zijn echt geweldig. Qua aanraders zou ik écht Maastricht aanraden. Of Antwerpen, of Brussel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke blog post! Heb zelf ook blush van Catrice en ben er erg blij mee.
    Isabella x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke post en quote!

    Liefs

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen