Pagina's

09 maart 2015

Before I die... #3

Nu het alweer maart is - wat gaat de tijd toch snel - is het tijd voor een nieuw deel van Before I die. Opnieuw laat ik jullie vijf dingen zien die ik wil doen/meemaken voordat ik doodga.

(100+) Tumblr 
Hoewel ik mijn make-up zelf doen ook heel leuk vind, lijkt het me zó gaaf om eens een professionele make-over te krijgen! Voor een feestje bijvoorbeeld. Het probleem is dat ik er vaak geen tijd voor heb of het dan toch net weer iets te duur vind. 

bucket list for girls | via Tumblr
Nog iets wat ik te duur vind. Aangezien ik kleding en make-up vrij belangrijk vind, komt er niet heel veel van sparen. En het geld dát ik dan spaar, is nooit genoeg voor een camera en een goede lens. Ja, dilemma's. Toch wil ik voordat ik doodga een heel mooie camera hebben gehad zodat ik eindelijk eens wat meer kan gaan fotograferen.

I want to be able to do this 
Deze positie lijkt me ongelooflijk pijnlijk maar dat even terzijde. Als er iemand niet lenig is, ben ik het wel maar met oefenen kun je alles bereiken. Zelfs de moeder van een vriendin van me kan de split dus ik moet het ook eens een keer gaan leren. Misschien in de zomervakantie.




I'm doing this 
 Je leeft maar één keer, toch? Dit lijkt me echt heel leuk om te doen. Weliswaar niet alleen maar met vriendinnen kan alles leuk zijn. Gewoon even niet luisteren naar wat je wel of niet 'zou moeten doen' en naar een land gaan waarvan je geen idee hebt wat het inhoudt. Sowieso houd ik heel erg van reizen en nieuwe culturen ontdekken.

 
Al sinds ik tien ben schrijf ik liedjes maar natuurlijk waren ze nooit professioneel genoeg om aan iemand te laten horen. De laatste tijd ben ik meer bezig geweest met het zingen van liedjes die al bestaan en mezelf verbeteren. Later wil ik echter wel weer zelf liedjes schrijven en ze misschien ook echt professioneel uitbrengen. 

Dat waren alweer vijf dingen die ik wil doen voordat ik doodga! Wil jij één van deze dingen ook doen of heb je een totaal andere mening? Ik hoop dat je het een leuke post vond en vergeet niet om een reactie achter te laten. :)

7 opmerkingen:

  1. Leuk hoor! Succes met de split leren haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk meis! Ik wil dat van dat darten op een wereldmap ook ooit nog eens doen. Hoe avontuurlijk! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeeeh leuk artikel! Qua doelen hebben we ongeveer wel het zelfde haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Ik zou graag willen reizen en een prachtige stash wil!

    BeantwoordenVerwijderen