Pagina's

27 januari 2015

Maybelline Dream Fresh BB Cream


Hoi hoi!

Misschien had je hem al voorbij zien komen op mijn wishlist en hier is hij dan: de BB Cream van Maybelline. Nu de warmere periodes er weer aankomen denk ik dat wel meer mensen op zoek zijn naar een fijne BB cream, dus besloot ik een review te schrijven.

Ik heb helaas geen voor en na foto's omdat ik toen ik dit schreef - maandag 26 januari - ziek was en niet echt zin had om te gaan poseren voor een foto in mijn pyjama, oeps.



Als eerste de verpakking: leuk! Heel speels en aantrekkelijk. De overloop van huidskleur naar wit ziet er ook leuk uit en door de roze letters wordt er ook nog wat kleur aan toegevoegd. Op de verpakking heb ik dus niks aan te merken.

Wanneer je de BB cream aanbrengt voelt hij fris en koel aan op het gezicht. Ik vind dat altijd fijn omdat ik me er net iets wakkerder door voel in de vroege ochtend. Zorg er wel voor dat je niet teveel uit de verpakking spuit, het product is door de gel-formule heel erg makkelijk uitsmeerbaar.
De dekking is licht tot medium, waar ik op hoopte. Naar mijn mening hoort een BB cream geen volledige dekking te geven maar wel de meeste roodheden te bedekken en bij mij lukt dat heel goed. Daarnaast voel je bijna niet dat je iets op je gezicht draagt.
Nog een heel groot pluspunt is de SPF van 30 (!!). SPF beschermt je huid voor de zon en voor in de zomer is deze BB cream dus echt ideaal!

Doet het product wat zijn verpakking zegt?
Op de verpakking staat:
'1 Creëert een natuurlijke glans.                             5 Vervaagt imperfecties
2 Past zich aan de natuurlijke huidskleur aan         6 Olie-vrij, niet vettig
3 Beschermt met SPF30                                         7 Egaliseert
4 Hydrateert de hele dag door                                8 Voelt fris aan op de huid

Dat het product een natuurlijke glans creëert klopt zeker! Als je een wat vettere huid hebt moet je er wel voor zorgen dat je deze BB cream fixeert met poeder omdat het anders misschien iets te glanzig wordt en het er vet uitziet. Ik heb echter een combinatiehuid en heb daar geen last van.
Ook hydrateert het product mijn huid inderdaad, wat heel fijn is omdat de huid om mijn neus heen nog wel wat droog kan zijn. Ideaal als je een droge huid hebt dus.
Naar mijn mening doet de BB cream dus precies wat hij zegt te doen.

Over het algemeen heb ik geen minpunten ontdekt aan dit product en zou ik het ook zeker aanraden! Bij een vettere huid zou ik het dus zeker wel fixeren met een poeder maar ik denk dat de meeste mensen die toch al in hun kast hebben liggen.
De prijs van de Maybelline Dream Fresh BB cream is €9,99. Een fijn product wat doet wat het moet doen voor een lage prijs. Zeker je tientje waard!

Liefs,
Veerle




3 opmerkingen:

  1. Klinkt goed! Hopelijk voel je je nu al beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik deze ook wel eens! Heel fijn alleen jammer dat ze hem niet in mijn huidskleur hebben, moet hem altijd mixen met dagcreme :(

    XX www.laurenlouvaine.com

    BeantwoordenVerwijderen