Pagina's

18 januari 2015

L'Oréal Color Riche Eyeshadow



Losse oogschaduws koop ik vrijwel nooit. In verhouding zijn palettes natuurlijk goedkoper en ze zijn handiger om mee te reizen. De laatste keer dat ik bij de Kruidvat was besloot ik toch eens een oogschaduw van L'Oréal te bekijken en na het swatchen van de tester was ik verkocht. Daarom vandaag een review!
Op de foto lijkt de rechterkleur een beetje bruin/oranje maar het is een kopergouden kleur.

Allereerst wil ik het over de prachtige verpakking hebben. De gouden omranding zorgt ervoor dat de uitstraling van de oogschaduw erg chic is. Ook kun je makkelijk zien met welke kleur je te maken hebt - in mijn geval 500 Gold Mania. De finish van de oogschaduw kun je op de voorkant vinden en is bij deze Lumière.
Ik heb twee swatches gemaakt; links droog en rechts nat. Persoonlijk vind ik hem nat mooier omdat de gouden kleur dan nog net iets meer uitkomt, maar droog is er ook prima mee te werken. Zorg dan wel dat je je oogmake-up voor de rest van je make-up aanbrengt omdat er nogal wat fall-out kan zijn. Door de Lumière finish heeft de oogschaduw een prachtige glans en ook zitten er kleine glitters in.
Voor mij is dit zeker een everyday product. Ondanks de vrij 'fel' gouden kleur vind ik hem heel draagbaar en met een matte bruine kleur in de arcadeboog is de look afgemaakt.

De prijs van deze oogschaduw is €10,50 (bij de Kruidvat) wat iets duurder is dan je normale budget-oogschaduw. Nu vind ik L'Oréal een beetje tussen budget en high-end inzitten dus valt dat te verwachten. Qua kleur en kwaliteit heb ik dat bedrag zeker over voor de oogschaduw en ik zou hem aan iedereen aanraden.
Als laatste wil ik nog even zeggen dat ik voor de rest geen oogschaduws van de Color Riche lijn heb uitgeprobeerd maar ik neem aan dat ze allemaal dezelfde formule hebben en met de rest ook fijn te werken valt.

Liefs,
Veerle

3 opmerkingen:

  1. Mooie oogschaduw! Ik vind het een zachte kleur en het kan heel goed in een dagelijkse look!

    Liefs, Valery

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kleur! Mooi met die kleine glittertjes.

    BeantwoordenVerwijderen