Pagina's

07 november 2014

Review: Catrice Absolute Nude Palette!

Hoi hoi!

Het heeft een tijdje geduurd, maar daar ben ik dan eindelijk weer! Dit keer besloot ik om een review te schrijven over een make-up product: het Catrice Cosmetics Absolute Nude Palette.

Dit oogschaduw palette bestaat uit zes bruine, niet opvallende tinten waarmee je toch iets extra's toevoegt aan je ogen (er zit ook een kwastje bij, maar deze gebruik ik zelf niet en hier ben ik verder ook niet op ingegaan in de review). Ik had het palette al een tijdje in de kast liggen en besloot er nu eindelijk eens een review over te schrijven.



Zoals je kunt zien is mijn palette alweer aardig vies, wat ook komt doordat ik hem echt al heel vaak gebruikt heb. Dat is alleen maar positief natuurlijk!
Alle zes de kleuren in dit palette hebben glitters en zijn erg zacht. Ze zijn best wel poederig als je ze zo in het doosje ziet maar op je ogen valt het echt heel erg mee! Ik heb bijna geen last van fall-out en de kleuren zijn gemakkelijk aan te brengen. Het pigment van de kleuren is ook prima, vooral als je kijkt naar de prijs-kwaliteit verhouding.
Er is echter wel iets wat ik mis in dit palette: de matte kleuren. Helaas bevindt zich geen enkele matte kleur in dit palette, terwijl het juist mooi is om matte en glanzende kleuren samen te gebruiken.

Zelf houd ik het meest van een heel neutrale look, dus gebruik ik meestal één of twee kleur(en) uit het palette en de lichtste kleur voor de binnenste ooghoek.
Ik zou dit palette dus zeker aanraden voor iemand die nog op zoek is naar een nude oogschaduw palette!
Het is voor €4,99 te koop bij de Kruidvat.

Liefs,
Veerle

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen