Pagina's

09 november 2014

Me Time tag!

Hai hai,

Daar ben ik dan weer en dit keer met een tag! Ik zag deze tag bij Vera (van veracamilla.nl) en het leek me heel leuk om deze ook te doen! 
Lekker onder een warme deken tijdens Me Time :)
Wil je weten wat mijn favoriete producten zijn tijdens me time en veel meer? Lees dan snel verder.

Wat kijk of lees je tijdens Me Time?
Iets wat ik heel vaak doe is films of series kijken op Netflix terwijl ik in mijn bed of in een heerlijk warm bad lig. Eens in de zoveel tijd pak ik ook mijn oude tijdschriften er weer bij en lees ze door. De laatste tijd heb ik niet zoveel boeken meer gelezen, maar dat komt vooral door het gebrek van tijd en is toch iets wat ik liever doe wanneer ik lekker door kan lezen.

Links: 311 Metallic Crystal, Rechts: 312 Gold Backstage
Wat draag je tijdens Me Time?
Ik draag heel vaak een simpele pyjama en anders een hemdje met joggingbroek of iets wat daarop lijkt; alles wat comfortabel zit.

Wat zijn je favoriete producten tijdens Me Time?
Héérlijk vind ik het om een  gezichtsmasker op te doen. Ik heb heel veel verschillende gezichtsmaskers, de meeste van dr Van Der Hoog. Wanneer ik dit doe merk ik dat het heel veel ontspanning geeft en natuurlijk is het ook goed voor je huid.

Wat is momenteel je favoriete nagellak?
Ehm, dat is best wel moeilijk omdat ik echt niet één van die mensen ben die altijd nagellak draagt. Het is meer iets wat ik doe als ik er echt de tijd voor kan nemen en dat gebeurt niet heel vaak. Mijn favoriete kleuren in de herfst zijn wel donkere kleuren zoals paars en rood. Ik heb echter wel twee favoriete lakjes voor kerst: allebei van Miss Sporty, de 311 Metallic Crystal en de 312 Gold Backstage.

Wat eet en drink je tijdens Me Time?
Ik drink vrijwel altijd iets warms tijdens Me Time, vooral nu het weer kouder begint te worden. Thee of koffie zijn dan mijn favorieten. Wat eten betreft hangt het er heel erg vanaf, de ene keer zal ik een appel pakken en de andere keer een hand vol pepernoten.  

Wat is je favoriete kaars?
Ik heb er eigenlijk geen...Zelf ben ik niet zo iemand die van (geur)kaarsen houd en mijn familie ook niet dus die zal je nooit bij ons binnen zien staan. Ik vind de geur al heel snel te sterk en ook vergeet ik ze simpelweg aan te steken.

Ga je wel eens de deur uit tijdens Me Time?
Bijna niet, soms zal ik mezelf trakteren op wat nieuwe make-up bij de Kruidvat en dat is het dan ook echt. Voor de rest blijf ik tijdens Me Time lekker binnen.

Ga je wel eens alleen naar de film?
Nee, ik vind het een stuk gezelliger om samen met iemand te gaan en omdat de bioscoop ook niet heel dichtbij is zal ik eerder met wat vriendinnen gaan.

Favoriete webshop?
FOREVER21. De laatste tijd komen bijna al mijn kleren van de Forever21, het is goedkoop en ik vind hun kleren echt superleuk. Er komen wel wat verzendkosten bij maar dat heb ik er zeker voor over. Ook zit er sinds kort een Forever21 in Amsterdam.

Dit was het dan alweer! Ik hoop dat het leuk was om te lezen en dat je er misschien zelf nog wat ideeën door hebt gekregen!

Liefs,
Veerle 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen