Pagina's

08 november 2014

Favoriete series/films!

Wat brengt je nou nog meer in de herfststemming dan lekker onder een warme deken liggen terwijl je films of series kijkt met een kopje koffie/thee erbij? Niks toch?! Daarom ga ik jullie vandaag vertellen wat mijn favoriete series en films zijn en wellicht zit er nog wel iets voor jou tussen!

                                  

Ik ben echt één van die mensen die in het weekend niks anders doet dan films en series kijken op Netflix, waardoor ik al door aardig wat films en series heen ben gegaan. Er zijn heel veel verschillende dingen die ik leuk vind om te kijken en ik denk dat er voor heel veel mensen wel iets leuks bij zit in deze post!

1. Pretty Little Liars
Een korte tijd geleden heb ik al een tag gedaan over deze serie; het is en blijft mijn favoriet. PLL is zeker een serie met heel veel afwisseling, er zit veel drama en ook spanning in. Als je wel houd van wat spanning en tienerdrama, dan zul je zeker van deze serie houden.
Deze serie is onder andere te vinden op Netflix.

2. Divergent
Divergent zal altijd één van mijn favoriete films blijven, vooral omdat het net zoals The Hunger Games een heel uniek concept is. Over drama en leugens zijn er al duizenden films, maar over dit idee waren er nog geen! Wat ik zo leuk vind aan deze film is dat het totaal niet overdreven is en op sommige stukken zelfs nog realistisch.
Link naar de trailer: https://www.youtube.com/watch?v=90S76Zlb5ck

3. American Horror Story
De naam zegt het al: deze serie is voor de mensen die net zoals ik van horror houden. Ik moet zeggen dat ik nog niet heel veel afleveringen van deze serie heb gekeken omdat ik daar simpelweg geen tijd voor had, maar dit is ook zeker één van mijn favoriete series geworden. Als je niet van spannende dingen houd zou ik deze serie niet aanraden, haha.
Deze serie is onder andere te vinden op Netflix.

4. The Fault In Our Stars
Jullie  hadden het kunnen verwachten..Deze film vind ik zeker de beste film die ik ooit gezien heb. Op het einde heb ik dan ook aardig wat tranen over mijn wangen voelen rollen. TFIOS pakt je vast en laat je zelfs tot na het einde niet meer los. Ik vond deze film vooral mooi omdat het zó realistisch is en ook in de realiteit gebeurt. Om te beseffen dat dit iedere dag voorkomt  is heel raar.
Link naar de trailer: https://www.youtube.com/watch?v=ZPzJGnEeb80

5. Mean Girls, Clueless & Sydney White
De laatste drie van mijn favoriete films vallen allemaal een beetje onder dezelfde categorie: meisjesdrama. Ik moet wel zeggen dat ze toch totaal anders van elkaar zijn en ik heb alle drie de films met plezier gekeken.
Link naar de trailers: Mean Girls: https://www.youtube.com/watch?v=KAOmTMCtGkI
Clueless: https://www.youtube.com/watch?v=yHDcD_xhwAo
Sydney White: https://www.youtube.com/watch?v=kfRdIKdokZ4

Natuurlijk heb ik nog veel meer series en films die ik aan zou raden, maar dit waren wat van mijn echte favorieten. Zoals jullie hebben kunnen merken houd ik van heel veel verschillende genres dus als je zelf nog een favoriet hebt en die met me zou willen delen, doe dat dan vooral. 
Ik hoop dat je er iets tussen hebt kunnen vinden wat je leuk vindt!

Liefs,
Veerle

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen