Pagina's

03 juli 2014

My Bucketlist ♥

Hey!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik geblogd heb, sorry daarvoor. Vanaf nu zal ik veel meer tijd hebben om te bloggen omdat het eindelijk vakantie is! Wanneer ik op vakantie ben zal ik iets minder bloggen vanwege het slechte internet daar, maar ik zal proberen nog steeds één of twee keer per week te bloggen.
Maar goed, nu naar het onderwerp van deze post: mijn bucketlist. Als je niet weet wat een bucketlist is: een bucketlist is een lijst van dingen die je nog keer wilt doen.

- Naar New York gaan 
Helemaal bovenaan mijn lijst staat natuurlijk naar New York gaan! Ik wil dit echt al heel lang omdat New York echt mijn droomstad is. Het lijkt me heel leuk om hier bijvoorbeeld voor een paar maanden heen te gaan of nog langer, maar laten we het even realistisch houden: ik wil hier sowieso een keer op vakantie.

- De film 'The Fault in Our Stars' zien
Deze film draait vanaf 10 juli in de bioscoop, laatst was de voorpremière in de bioscoop maar toen kon ik helaas niet gaan.. Ik heb dit boek gelezen en zat toen al met tranen in mijn ogen, dus ik ben benieuwd hoe het gaat zijn als ik de film zie. Het is één van mijn favoriete boeken dus ik kan echt niet wachten om de film te zien!

- Mijn kamer helemaal veranderen
Ik wil eigenlijk al een heel lange tijd mijn kamer helemaal anders inrichten, alleen kost dit wel veel tijd. Ik wil de muren verven en ook andere meubels kopen, zodat het er heel anders uitziet.

- Mijn idolen ontmoeten
- Justin Bieber: Ik ben een Belieber en daar schaam ik me niet voor, Justin betekent heel veel voor me en het zou echt geweldig zijn om hem een keer in het echt te zien.
- Ariana Grande: Ariana is echt mijn grote voorbeeld voor alles eigenlijk, ze is echt één van de liefste en mooiste personen die er bestaan en ik wil haar echt heel graag een keer zien.
- The Janoskians: Beau, Jai, Luke, Daniel en James kunnen me altijd laten lachen door hun videos en door hoe raar ze eigenlijk zijn. Zelfs als ik een keer een dag heb waarop ik me wat minder goed voel, kunnen ze me laten lachen en daarom wil ik hun heel graag ontmoeten. Gelukkig heb ik ook Meet en Greet tickets gekregen voor hun tour, o mijn god, haha ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven! Op 9 september ga ik ze ontmoeten en ik kan nu al niet wachten.

- Rondreizen door Amerika
Het lijkt me echt geweldig om een keer rond te reizen door Amerika met een paar goede vriendinnen. Ik weet niet of het ooit gaar gebeuren maar het lijkt me wel echt heel gaaf.

- Macarons bakken die niet mislukken
Haha, oeps.. Ik heb al twee keer macarons geprobeerd te maken maar beide keren zijn ze mislukt dus het lijkt me wel heel leuk om een keer goede macarons te maken.

- Iemand heel erg blij maken
Ik vind het belangrijk dat al mijn vriendinnen blij zijn en niet met problemen zitten, dus ik wil heel graag een keer iemand echt blij maken.

Ik heb natuurlijk nog veel meer dingen die ik wil doen maar dit zijn de meest belangrijke dingen denk ik wel.

Liefs,
Veerle ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen