Pagina's

06 juli 2014

Favorieten van Juli ♥

Hi!

Ik besloot jullie vandaag eens wat te vertellen over mijn favorieten van Juli. Ik ga jullie voornamelijk vertellen over mijn favoriete liedjes deze maand, maar ook wat andere dingen.
Hier komen mijn 10 favoriete liedjes! Ze staan niet op volgorde van hoe leuk ik ze vind, het is gewoon een beetje random. ♥
1. Shower - Becky G
Ik vind dit echt een heel vrolijk en leuk liedje, echt iets voor de zomer!
2. Unbreakable - Madison Beer
Dit is echt zo'n liedje wat je weer helemaal vrolijk maakt als je je een keer wat minder voelt. Madison is ook qua kleding echt een inspiratie voor me!
3.  Break Free - Ariana Grande
Break Free is nog niet zo lang uit, maar ik vind het echt een heel gezellig liedje. Het is echt zo'n nummer waar je op kunt dansen. Ariana is ook echt een inspiratie voor me.
4. Problem - Ariana Grande ft. Iggy Azalea
Problem heb ik de laatste tijd ook heel veel op de radio gehoord, heel veel mensen luisteren er volgens mij naar en terecht! Ik vind dit ook echt zo'n liedje voor in de zomer, het is weer wat anders en ik kan er echt de hele dag naar luisteren.
5. Really don't care - Demi Lovato ft. Cher Lloyd
De videoclip van dit liedje waarbij Demi fans verrast vind ik ook echt superleuk. Ze heeft 2 videoclips voor dit liedje en ik vind ze allebei echt supergaaf!
6. Fancy - Iggy Azalea ft. Charli XCX
Volgens mij is dit echt zo'n liedje die je of heel leuk vindt of helemaal niet leuk vindt.. Bij mij is het in ieder geval het eerste!
7. Pills N Potions - Nicki Minaj
Toen ik dit liedje voor de eerste keer hoorde was ik er al helemaal gek van! Op de een of andere manier vind ik het echt zó leuk dat ik hem minstens vijf keer per dag luister, oeps..
8. Wasted - Tiësto
Dit is ook echt een zomerliedje, ik vind hem gewoon een heel vrolijk liedje waar ik helemaal zin van krijg in de zomer!
9. She looks so perfect - 5SOS
De liedjes van 5SOS vind ik ook echt helemaal te gek! Ik kende ze eerst niet maar de laatste tijd ben ik wat meer naar ze aan het luisteren en ze hebben echt heel leuke liedjes.
10. Stay High - Tove Lo
Stay High moest echt in mijn favorieten voorkomen! Ik weet niet wat het is met dit liedje maar ik krijg er gewoon helemaal zin van om te dansen en te feesten.

Deze maand ben ik ook echt heel erg veel aan het luisteren naar de covers van Jacob Whitesides op Youtube, zijn stem is echt een hemel ♡.

Voor de rest houd ik nu heel erg van losse shirtjes en crop tops. High waisted shorts of gewoon high waisted broeken zijn nu ook echt mijn favorieten!
Voor nagellak ga ik nu voor vrolijke kleuren zoals felroze, maar kleuren zoals mintgroen en lichtroze vind ik ook echt heel leuk. Om je gezicht een vrolijk kleurtje te geven kun je blush gebruiken, zelf gebruik ik die van Catrice in Strawberry Frappucino.

Dat waren mijn favorieten van deze maand!  ♡
Ik zal de komende twee weken niet veel posten omdat ik dan op vakantie ben zonder wifi. Een paar keer per week zal ik wel naar een bibliotheek gaan waar ik wifi heb, maar ik weet niet zeker of ik daar zal kunnen bloggen.

Liefs,
Veerle ♡

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen